Ja ik zei maar van ooooh make-up!
En heb later tegen mijn andere collega’s gezegd van, what the fuck haha.
Die vriendin appte ook nog: ik hoop dat je het leuk vindt.
Edit: de gedachte telt, daar zullen we het maar op houden
Ja ik zei maar van ooooh make-up!
En heb later tegen mijn andere collega’s gezegd van, what the fuck haha.
Die vriendin appte ook nog: ik hoop dat je het leuk vindt.
Edit: de gedachte telt, daar zullen we het maar op houden
Dit lijkt echt op zo’n koffer die je vroeger als jarige na een kinderfeestje kon uitzoeken ofzo haha. Beetje bijzonder cadeau ja.
En nog gefeliciteerd met je verjaardag! Gelukkig waren andere cadeaus wel leuk
Dankje ja de andere cadeau’s die ik kreeg (ook van familie en man) maakten mijn dag goed:blush:
Deze koffers staan letterlijk in het speelgoedboek van de Intertoys. Jij bent duidelijk niet de doelgroep, hoe komen zie hierbij…
Ten eerste: gefeliciteerd!
Maar ik snap je hoor, ik kreeg dit ook cadeau een keer voor kerstmis geloof ik. Maar toen was ik 10.
Ja het is ook zo schattig ergens! Maar ik zou ook niet weten wat je moet met al die net niet cadeaus behalve weg doen, haha.
Gefeliciteerd
En omg, ik had vroeger zo’n koffertje! Ik was dat echt totaal vergeten. Ik was er zó trots op, m’n eigen make-up koffer.
Heel raar om zoiets cadeau te geven aan een volwassen vrouw
Alsnog gefeliciteerd en hopelijk kan je een jonge tiener feliciteren met die koffer.
Een collega van mij kreeg deze week het bekende boek waar ik al meerdere exemplaren van heb. Nu moet ik er maar voor zorgen dat ik langer dan 1 jaar op dezelfde afdeling blijf werken anders weet ik al wat ik wederom ga krijgen.
Straks heb je er genoeg om domino mee te spelen.
@PangurBan Aaah wat ongemakkelijk. Gelukkig waren de andere kadootjes wel leuk. Iig nog gefeliciteerd met je verjaardag!
Ik kreeg op mijn 9e verjaardag een zak waxine lichtjes. Euh handig?
Straks krijgt iedereen die ik trek met SS gewoon dat boek. 1 als cadeau en losse pagina’s als pakpapier.
Wel zo milieuvriendelijk!
Maar er zit stof op en alles is oud? Dan hebben ze dit toch al jaren op zolder staan ofzo? Dat kan toch niet
Twee kralenkettingen op een stokje. Eentje is wel leuk, maar die andere met veren. En nu moet ik ze dus een plekje geven en dat kan niet niet in de prullenbak want de gever is hier regelmatig. En heb al 10 keer moeten aanhoren hoe duur het was.
Oeps kapot gevallen.
Nou ze was er niet bij toen het gegeven werd…heb bedankt gezegd en verder niks… ben ik dan toch te chicken voor
Telt geen cadeau ook als jammer cadeau? Net jarig geweest en niets van mijn vriend gekregen. Oké, hij was ziek maar je hebt al weken de tijd gehad, er bestaat iets al het internet en je hebt nu nog steeds niets gezocht? Oh en we hebben zelfs nog geen kerstcadeaus uitgewisseld. Ben echt droevig en boos eigenlijk.
Terecht hoor. Echt niet leuk. Heeft ie er nog iets over gezegd? Nog gefeliciteerd trouwens!
Vind ook wel dat hij gewoon online iets had kunnen bestellen hoor. Zelfs als het niet meer op tijd zou zijn zou hij nog kunnen zeggen van je cadeau is onderweg ofzo. Dan voel je je tenminste niet zo vergeten