Wat een goeie tip. Ze liggen hier nu in de kast te niksen.
Ik denk niet dat het met die gedachte werd gegeven, maar het zou daarna van pas kunnen komen idd. Ik hoop zelf wel een jaar borstvoeding te kunnen geven, als het lukt.
De persoon die het gaf heeft overigens zelf haar kinderen 2 jaar borstvoeding gegeven en is daar erg trots op, dat maakt dat ik het een nog vreemder kado vind.
Dat is inderdaad wel heel raar. Had je er nog iets van gezegd? Volgens mij heb ik zoiets ook een keer in ƩƩn van die zwangerschapsdozen gekregen, maar geef zelf ook borstvoeding dus nog niet gebruikt
Misschien had zij het ook gekregen, niet gebruikt en doorgegeven?
Mijn vriend die kerstcadeautjes voor het dobbelen koopt: Vaatwastabletten, een stekkerdoos en een fietspompā¦

Nou vaatwastabletten zijn altijd handig. Je moet alleen een vaatwasmachine hebben
Ik vind dit echt geniale cadeautjes voor een dobbelspel!!
Echt top cadeaus hoor!
Hahaha maar eerlijk, cadeaus voor een dobbelspel halen is verschrikkelijk. Ik moet voor 20 euro halen en heb nu voor 12,70 maar een kaartspel gekocht die mij leuk lijkt en waarvan ik vrijwel zeker weet dat de rest het nog niet heeft. Als de rest t niet leuk hou ik t lekker zelf. Maar verder? Geeeen idee. Denk dat ik maar een geurkaars ofzo erbij doe. (we zijn met 4 dames)
Ik had dit jaar erg leuke cadeautjes voor het dobbelspel en ze vielen ook goed in de smaak. Misschien haal je er inspiratie uit. fancy kerstbal, cocktail glazen, mooi suikerlepeltjes van sissyboy, speciaal biertjes en mixdrankjes, 5 euro bon voor de visboer, vuurwerksterretjes,.
Oh vuurwerksterretjes is een leuk opvullertje ja! Leuke cadeautjes ja, kan er ook wel iets van een Apple bandit of liefmans bij doen⦠Als alle essentiĆ«le winkels dicht gaan moet t iets van de supermarkt of kruidvat/etos zijn hahaha. Kan bij de aldi of lidl ook wel in de bakken kijken of daar nog wat leuks in ligtā¦
Krasloten deden het bij ons heel goed! Hebben ze bij sommige pakketpunten.
Ik mis de autoramenkrabber en de fietslampjes van de HEMA.
Het meest populaire cadeau is bij ons trouwens elk jaar een (vijfde) staatslot. Daar wordt om gestreden
Bij AH zijn de geurkaarsen van Bolsius nu met 50% korting. Ben echt fan van die!
Edit: en de geurstokjes ook trouwens
Ja ja ik heb iets gekregen wat ik echt ontzettend ordinair vind. Ik vraag me meteen af of diegene mij ook echt ziet als iemand die dit zou dragen. Komtie;
Is dit een nektasje?
Aiā¦
Nee een cross body tasje staat op het kaartje. Past alleen een telefoon in ook dus wie zou dit nou ooit dragen, het is niet eens praktisch.
Hoe is dit gegaan?
Neem aan dat het duur is? Hoezo zou je echt iets random duurs kopen als je niet weet of je iemand er een plezier mee doet?