Het jammere cadeautjes topic

Ik heb laatst een foto moeten maken voor een nieuw rijbewijs en kreeg voor 3 euro meer ipv 2 pasfoto’s opeens 7 pasfoto’s. Dus nu heeft een goede vriendin een supermooie pasfoto op haar plank staan :joy: (als grapje natuurlijk)

10 likes

Één mok krijgen, dat vind ik ook zo’n jammer cadeautje. Ik stond juist op het punt om mn allegaartje aan mokken te vervangen door een set. Nou ja, misschien is het nog leuk als bloempot.

1 like

Het is hopelijk wel een hele leuke mok!
Zoiets:

10 likes

Mijn broertje kwam op kraamvisite en had sokjes voor de baby gekocht. Mijn moeder had hem gezegd dat hij beter een beetje op de groei kon kopen omdat we al veel dingen in newbornmaat hadden. Nu is de baby trotse eigenaar van een paar happy socks in maat 36 :joy:.

243 likes

Hahaha love deze gedachte wel!

5 likes

Dit is eigenlijk te schattig en lief :joy:

4 likes

haha dit is echt te aandoenlijk!

3 likes

Hahah zoo lief!

4 likes

Wat is er met het haar van deze pop gebeurd?! :scream::rofl:

In staartjes gedaan.

5 likes

Ja en de rest afgeschoren of gewoon maar helemaal niet op de pop geplakt?

Volgens mij zitten er 2 gaten aan de zijkant met haar en de hoofdhuid heeft structuur van haar

2 likes

Hahaha ja dat snap ik en dat zie ik ook, alleen vind ik het contrast tussen de structuur en de 2 staartjes zo groot lijken op de foto en dat vond ik er nogal grappig uit zien.
Als het kindje van @Ovenschaal er maar lekker mee kan spelen. :+1:

6 likes

Voor mijn verjaardag kreeg ik een zelf samengesteld pakketje met thee, een zeepje en een pakje koekjes. Die koekjes waren houdbaar tot een week vóór mijn verjaardag…
Waren nog prima te eten overigens. En zo lekker dat ik zelf daarna nog een pakje heb gekocht, dat dus nog ruim een jaar houdbaar is.

13 likes

Mijn broer verwacht een kindje en had ons uitgenodigd voor een etentje om te vertellen of het een jongen of meisje zou zijn. Het is dus een meisje, en mijn moeder had twee setjes sokken mee, in roze en in blauw. Dus ze geeft die roze sokjes aan mijn broer - en die blauwe aan mij?? :joy: “Ja voor wanneer jullie baby er is” Ik ben niet eens zwanger? Ze weet ook dat onze kinderwens heel groot is, maar we momenteel niet mógen omdat mijn vriend medicatie neemt om zijn kanker onder controle te houden.

Door mijn verwarde reactie snapte ze wel dat het ongepast was denk ik. Maar hey hoe kom je er ook bij?? :joy:

18 likes

wtf super ongepast… bovendien waarom kan hun dochter geen blauwe sokjes aan. geef die dan gewoon ook :roll_eyes:

35 likes

Mn oma gaf me ooit als verjaardagscadeau een zak onion chips die al ruim 2 jaar over data was. :sweat_smile:

9 likes

Iemand enig idee wat je met 2 zakken rozenblaadjes kan doen?

Mijn vriend wilde voor mijn verjaardag een spoor van rozenblaadjes leggen en dan naakt omringt in rozenblaadjes gaan liggen :joy:
Alleen was ik al thuis voordat het pakketje aan kwam, dus ik kreeg 2 zakken rozenblaadjes in mijn handen gedrukt :sweat_smile:

23 likes

Dat kan hij toch alsnog een keer doen. Gewoon als verrassing wanneer jij het niet verwacht of jij kunt hem voor hem doen natuurlijk!

5 likes

Ah vind het wel schattig “wist u dat er wel meer dan 100.000 smaken bestaan?” :pleading_face:

7 likes