Ik vind dit wel aandoenlijk eigenlijk
Haha zo heb ik een keer tegen mijn schoonvader gezegd dat ik vaker avocadoās eet. Is hij een keer voor het ontbijt speciaal voor mij naar de winkel gegaan om een steenharde avocado te halen. Daar kwam ik met een mes nog niet doorheen. Heb het toch maar opgegeten
Ik moet serieus 21 jaar later nog een beetje kotsen van kaas met komkommer op brood.
Wat bedoel je hier eigenlijk mee ? Dat jullie enkel en alleen uit dat type mokken kunnen of willen drinken ?
Heeeerlijk, met een beetje zout erover
Gewoon dag in dag uit gehad dat schooljaar. Kan het bijna ruiken. Vooral na een warme dag in je broodtrommel hahaha.
Ik denk dat ze niet zit te wachten op andere mokken omdat ze een prima set heeft waar ze tevreden mee is
Mijn nichtje had ooit een āAfrika kamerāā¦oranje/rood/geel geschilderd (als in de zonsopgang bij de lion king) en een paar giraffen en zebrafiguurtjes/kaarsen. Nou dat heeft ze gewetenā¦ze kreeg ieder jaar van mijn moeder iets in de trant van Afrika
Sinds mijn moeder overleden is, zet ik de traditie voort maar wel met ānuttigeā cadeaus, zoals bijv. sokken/lion king kussen/ kaarsen met zebra motief. Gewoon als kleinigheidje voor erbij en ze is er wel altijd blij mee en moet dan lachen omdat ze aan mn moeder denkt
Ew nee, maar kaas op brood vind ik sowieso alleen net uit de koelkast lekker. Op een warme dag zoān zweterige plak kaas is echt de horror, met of zonder komkommer.
Foto?
Eikel
Een miniteckelā¦
Welk jong meisje is niet overspoeld met dingen in de thema Dolfijnen
, omdat ze toevallig dolfijnen leuk vond hahaha
Vriendin van mijn moeder kwam steeds met dolfijnen knuffels voor mijn ādolfijnen verzamelingā. Klein beeldje okay, maar ik werd zo gek van die knuffels . Had al genoeg knuffels. Achteraf was het natuurlijk wel gewoon lief al had het niet gehoeven
Jaaa! Ik heb een keer een soort glazen blok gekregen met daarin een dolfijn. Volgens mij doen ze dat met een laser of zo. Zo lelijk.
Omg geweldig haha. Ik heb ook een (halve) teckel en ik betrap mezelf hier op Ik heb al teckel sokken gekocht en een koekvormpje in de vorm van een teckel en heel veel ansichtkaarten en ik moet mezelf echt verbieden om nog veel meer teckelspulletjes te halen. Als je nog meer krijgt moet je het maar aan mij opsturen
Ik heb geen halve hond trouwens. Maar het is een kruising teckel/Jack Russell
Je had twee soorten meisjes: je hield van paarden of van dolfijnen, iets anders bestond er niet.
Ik vroeg me al af of je dan de voorste of achterste helft had.
Zou dat nu nog zoān ding zijn? Ik was het al weer vergeten, haha. Maar je had idd die tweedeling.
Ik heb echt geen idee wat de huidige trends zijn. Voor mijn gevoel is het wel minder dan eerst? Je werd overal doodgegooid met paarden en dolfijnenetuis, schriften, etc