Of diddl !!
Met deze geparfumeerde blaadjes waar ik nooit op schreef want vond het zonde
Echt jonge kinderen misschien geen kamer vol dolfijnen, maar misschien youtuber merch
Of ze doen niet aan kinderkamers. En ze hangen hun kamer vol met desensio posters en werken met natuurlijke tinten afgewisseld met een teddy vachtjeā¦
Kamer van mijn nichtje hangt vol met polaroids en self-care teksten
Ik herken dat helemaal niet, ook niet in mijn omgeving. Had alleen 1 vriendinnetje die helemaal into Paddington was.
Ik ook niet. Ik had op de basisschool 1 klasgenoot die van paarden hield en van mijn vriendinnen ook niemand die allemaal dolfijnen troep had
Zo leuk!
Ongerelateerde vraag; waar is je kleed van?
Wehkamp!
Zo heb ik eens als kind gezegd dat ik hou van macaroni. Nou dat heb ik geweten, we aten ineens iedere week macaroni Vaak maakte ze dan ook nog zoveel dat we er 2 keer van konden eten. Eindstand: ik heb inmiddels 10 jaar geen macaroni meer gegeten en van alleen al de geur ga ik over mijn nek. Thanks mom
Past wel goed bij je forum naam
Vandaar ook mijn titel
Mijn ouders kunnen soms een beetje aparte cadeaus geven. Zo kreeg ik op mijn 15e een broodrooster? āVast voor je uitzet lieverd!ā En verbaasd zijn toen ik hem vervolgens meenam toen ik het huis uit ging.
Opzich, ik gebruik het ding nog steeds, dus wat dat betreft een duurzaam cadeau.
Haha ik heb echt precies deze situatie andersom. Toen ik weer bij mijn ouders ging wonen miste ik een broodrooster. Dus ik mezelf een luxe rooster cadeau gedaan. Uiteindelijk ging iedereen de rooster dagelijks gebruiken en nu met verhuizen vond ik het een beetje sneu om hem mee te nemen. Dus nu heb ik geen rooster meer haha
Ahh dat is sneu! Mijn ouders hebben toen precies dezelfde broodrooster weer voor zichzelf gekocht, ze waren er toch wel gewend aan geraakt.
Oja, en op mijn 17e kreeg ik een televisie, voor in mijn slaapkamer. Ook vast handig voor de uitzet. Dat snap ik iets beter, maar echt hoezo zou je een tv op de slaapkamer van je puber willen? Ik heb nachtenlang deadliest catch en sex and the city gekeken.
Ik kreeg een tv voor mān verjaardag omdat mān moeder t zat was dat ik steeds beneden Netflix zat te kijken terwijl zij zelf tv wou kijken. Dus misschien dat zoiets de redenatie was hahahha
Huh een tv op een tienerkamer is toch best normaal? Ik ken heel weinig die het niet hadden?
Lol ik ben verre van rijk opgegroeid, maar fijn gelijk die aannames
Ik doel ook meer op het feit dat een tv op een tienerkamer in mijn optiek niks raars is, ongeacht geld. Je wordt zelfstandiger, wilt misschien wat meet privacy etc. Vooral rond 17
Huh zolang bestaat Netflix toch nog niet of zit ik helemaal mis
Ik denk dat ik mān tv in 2014 ofzo heb gekregen. Toen was ik 18.
@Konijntje tvās heb je in alle prijsklassen, hoef je echt niet direct rijk voor te zijn. Die van mij is ook deels met rentepunten van ING gekocht.