Het jammere cadeautjes topic

Haha ze zochten een dagje oppas en dachten, dit is wel handig hebben we meteen een cadeau. Heeft de dag ook daadwerkelijk plaatsgevonden?

2 likes

Ik vind dat hele mari kondo boek zo stom, maar wat ik er wel aan heb overgehouden is dat ik cadeaus gewoon wegdoe (meestal weggeef) zonder schuldgevoel als het niet mijn smaak is. Het leven is te kort

19 likes

Nope. Daarna heeft hij ook nooit meer iets voor z’n verjaardag gekregen bedenk ik me nu hahaha

4 likes

Hahaha ik zie nu voor me dat de vriend van @thenerdyintrovert het cadeau van een dagje oppassen doorgeeft :sweat_smile:.

3 likes

Kwam bij het opruimen ook weer een cadeautje tegen wat sinds kerst nog in de verpakking zit: geurstokjes van de Rituals.

Ik kan me voorstellen dat veel andere mensen hier misschien blij mee zijn, maar in mijn geval wel een jammer cadeautje. Ik hou totaal niet van dingen met geurtjes: parfum, geurkaarsen, geurstokjes, wierook, vind het allemaal verschrikkelijk! :see_no_evil:

Verder denk ik ook altijd; je moet iemand wel heel goed kennen om te weten wat voor geur iemand lekker vind voor in huis, of niet? :sweat_smile:

Of zijn mensen die zulke geurtjes-dingen wel goed kunnen verdragen over het algemeen heel flexibel met verschillende geurtjes?

1 like

Ik geef heel vaak Rituals pakketten aan mensen die ik niet zo goed ken. Lijkt mij een beetje een cadeau waar iedereen wel blij mee is. Ik vind het zelf ook altijd leuk om te krijgen. Tenzij het natuurlijk een heel overheersende geur is die je niet fijn vindt

10 likes

Ik vind heel veel geuren niet lekker en gelukkig weten de mensen om mij heen dat op zich ook wel. En anders vragen ze nog wel specifiek welke geuren ik wel lekker vind of al heb en halen ze iets uit anders uit die lijn ofzo.

Had ook een tijd een vriendin die zichzelf had overtuigd dat ze helemaal mijn smaak wist en me vervolgens echt de meest smerige geurkaars ooit gaf. Tsja :’)

4 likes

Ik ook om dezelfde reden, kan ook makkelijk doorgegeven worden als diegene het zelf toch niks vindt denk ik dan.

2 likes