Het jammere cadeautjes topic

Weggooien die handel!

7 likes

Oeps, onderweg naar huis per ongeluk in de Maas laten vallen :joy:

14 likes

Och man…
Mijn oma had ook een hondslelijk schilderij van iemand gekregen en die wisselde elk jaar op de familiedag weer van eigenaar. Degen die een bepaald spel verloor moest m een jaar in huis hangen. Ook leuk om in te zetten in een sinterklaas dobbelspel met vrienden

20 likes

Vind sowieso dat schoonmoeders een verbod moeten krijgen op het kopen van dingen voor in t interieur of kinderkleding. Mijn schoonmoeder bedoelt t allemaal waanzinnig lief maar het thema woonwagen-chique hoef ik niet voor onze baby of in ons huis

24 likes

Nee sorry kijk die ogen. Dit ding is sowieso vervloekt. Op de brandstapel ermee.

7 likes

Ik dacht eerst dat geborduurd was en vond ik het best zonde. Ja het is takke lelijk, maar daar zit best veel werk in.

Maar bij het inzoomen zag ik dat het diamond painting is. Ja, dan mag het echt oprotten. Ik heb nog liever een door een volwassene ingekleurde kleurplaat als cadeau

16 likes

Echt zo’n demonisch Temu ding

6 likes

Doet me wel denken aan dit huilend kindje

9 likes

Omg lijkt op sailor chucky

7 likes

Haha ik had even niet meer in dit topic gekeken. Tja we waren laatst bij m’n schoonouders op bezoek en hun inrichting is jaren ‘80. Oud en versleten. Maar ze hadden dus van die diamond paintings hangen, die dus eigenlijk zo’n beetje het mooiste daar waren.
Dacht laat ik ze maar een complimentje erovrr geven. Ja ik heb het geweten :sob::rofl:

12 likes

Dat krijg je van liegen. Lelijke ai diamond paintings als cadeau

10 likes

Achter een kast lijkt me perfect.

11 likes

En anders functioneert het ook wel in de open haard

5 likes

Doet me denken aan deze , wie kent hem niet (hing vroeger in mn ouderlijk huis)

Het gerucht is zelfs dat dit ding brand overleeft dus de brandstapel heeft geen zin.

Vroeger dacht ik trouwens dat dit een schilderij was van mijn moeder als kind :joy:. Mn moeder had vroeger ook depressieve neigingen (evenals andere familieleden waar ook wel enigszins openheid over was, dus dat verdrietige gezicht kon ik ook helemaal verklaren) En ik heb dit regelmatig ergens zien hangen. Vond dat maar gek altijd. Waarom zouden ze een schilderij van mn moeder als kind ophangen?!

8 likes

Is later gelukkig allemaal goed gekomen

20 likes

Update: schilderij staat op de slaapkamer op een kastje. Kind vond schilderij erg mooi. Heeft goed geslapen vannacht. Schoonmoeders komt morgen oppassen. Sturen haar zeker even naar boven voor een schone luier. Twee maanden en dan gaat die de prullenbak in wat mij betreft :rofl::v:t4:

20 likes

Je weet dat je nu meer diamond paintings cadeau krijgt

28 likes

Een bon voor het floaten van onze dochter.
Hebben we uiteindelijk niet gebruikt omdat ze slecht sliep en het niet in de buurt was.
Ze is inmiddels 13 maanden en kan gebruikt worden tot 8 maanden

5 likes

Ik heb ook een keer van dat zweven in zo’n indoor hal gekregen. Heel erg leuk, maar die hal is op 3 uur OV-en vanaf mijn woonplaats. Ik durf nu niet meer te kijken of die cadeaubon nog geldig is, want ik vind het rot dat ik 'm nog niet heb gebruikt.

5 likes

Een vvv-cadeaubon krijgen van je partner:

  • Is ok
  • Is niet ok

0 stemmers

3 likes