Het jammere cadeautjes topic

Update: schilderij staat op de slaapkamer op een kastje. Kind vond schilderij erg mooi. Heeft goed geslapen vannacht. Schoonmoeders komt morgen oppassen. Sturen haar zeker even naar boven voor een schone luier. Twee maanden en dan gaat die de prullenbak in wat mij betreft :rofl::v:t4:

20 likes

Je weet dat je nu meer diamond paintings cadeau krijgt

28 likes

Een bon voor het floaten van onze dochter.
Hebben we uiteindelijk niet gebruikt omdat ze slecht sliep en het niet in de buurt was.
Ze is inmiddels 13 maanden en kan gebruikt worden tot 8 maanden

5 likes

Ik heb een hekel aan cadeau’s met een datum, toch altijd in je achterhoofd oh ja dat moet ook nog en dan ploep is die tijd weer voorbij
Ik heb zelf ooit een ballonvaart gekregen, bon was een jaar geldig maar ik kreeg het gewoon niet ingepland (zorggezin met een baby en het was natuurlijk afhankelijk van het weer en een uur rijden) dus die heeft de gever toen doorverkocht op mijn aanraden binnen dat jaar
Echt zonde

6 likes

Ik heb ook een keer van dat zweven in zo’n indoor hal gekregen. Heel erg leuk, maar die hal is op 3 uur OV-en vanaf mijn woonplaats. Ik durf nu niet meer te kijken of die cadeaubon nog geldig is, want ik vind het rot dat ik 'm nog niet heb gebruikt.

5 likes

Een vvv-cadeaubon krijgen van je partner:

• Is ok
  • Is niet ok

0 stemmers

3 likes

Erg romantisch is het natuurlijk niet maar ik geloof niet dat ik het erg zou vinden
Mijn man ook niet zegt ie :sweat_smile:

7 likes

Maar geef dan handje contantje. Dan hoef je tenminste niet te krabben om die pincode te zien

7 likes

Ha ja dat is ook zo

Nou verwacht ik geen bon opeens hoor, maar van alle domme dingen om te geven is dit niet de ergste vind ik

2 likes

Ik hoop vooral dat mijn scheidingsadvocaat dan VVV bonnen accepteert.

45 likes

Nee zeg dan kom schat we gaan op datum x naar plek y om lekker samen te lunchen/dineren en voor jou een mooi verjaardagskado uit te zoeken. Niks mis mee lijkt me (vind ik iig maar misschien heb ik te lage standaarden haha)

8 likes

Ik vind gewoon dat hij me alle bonnen moet geven die hij krijgt :nerd_face:

6 likes

Heb je toen iets anders gekregen?

Nee, ik geloof ook niet dat dat ter sprake is gekomen, ik vond het voor die persoon ook sneu want het leek me echt heel vet dus op zich was het een passend cadeau
Alleen jammer van de tijdsdruk

2 likes