Het jammere cadeautjes topic

Even benieuwd, wat ga je er dan wel mee doen?

2 likes

Foto’s van wie? Waarom denken mensen dat je behoefte hebt aan canvas? En dan ook nog meer dan 1? Zoiets geef je toch niet ongevraagd

6 likes

Soort van in dezelfde lijn… Deze gekregen van schoonmoeder :sob: Gemaakt door een van haar beste vriendinnen en ja er wordt van ons verwacht dat we deze ophangen op de slaapkamer van ons zoontje. Echt zo takke lelijk :laughing:

33 likes

Weggooien die handel!

7 likes

Oeps, onderweg naar huis per ongeluk in de Maas laten vallen :joy:

13 likes

Och man…
Mijn oma had ook een hondslelijk schilderij van iemand gekregen en die wisselde elk jaar op de familiedag weer van eigenaar. Degen die een bepaald spel verloor moest m een jaar in huis hangen. Ook leuk om in te zetten in een sinterklaas dobbelspel met vrienden

20 likes

Vind sowieso dat schoonmoeders een verbod moeten krijgen op het kopen van dingen voor in t interieur of kinderkleding. Mijn schoonmoeder bedoelt t allemaal waanzinnig lief maar het thema woonwagen-chique hoef ik niet voor onze baby of in ons huis

24 likes

Nee sorry kijk die ogen. Dit ding is sowieso vervloekt. Op de brandstapel ermee.

7 likes

Ik dacht eerst dat geborduurd was en vond ik het best zonde. Ja het is takke lelijk, maar daar zit best veel werk in.

Maar bij het inzoomen zag ik dat het diamond painting is. Ja, dan mag het echt oprotten. Ik heb nog liever een door een volwassene ingekleurde kleurplaat als cadeau

16 likes

Echt zo’n demonisch Temu ding

6 likes

Waar moet ik dan aan denken?

3 likes

Doet me wel denken aan dit huilend kindje

9 likes

Oh haha die zagen we laatst bij de kringloop, mijn oma had op elke verdieping van die schilderijen hangen echt nachtmerrie materiaal

4 likes

Omg lijkt op sailor chucky

6 likes

Haha ik had even niet meer in dit topic gekeken. Tja we waren laatst bij m’n schoonouders op bezoek en hun inrichting is jaren ‘80. Oud en versleten. Maar ze hadden dus van die diamond paintings hangen, die dus eigenlijk zo’n beetje het mooiste daar waren.
Dacht laat ik ze maar een complimentje erovrr geven. Ja ik heb het geweten :sob::rofl:

12 likes

Dat krijg je van liegen. Lelijke ai diamond paintings als cadeau

10 likes

Achter een kast lijkt me perfect.

11 likes

En anders functioneert het ook wel in de open haard

5 likes

Doet me denken aan deze , wie kent hem niet (hing vroeger in mn ouderlijk huis)

Het gerucht is zelfs dat dit ding brand overleeft dus de brandstapel heeft geen zin.

Vroeger dacht ik trouwens dat dit een schilderij was van mijn moeder als kind :joy:. Mn moeder had vroeger ook depressieve neigingen (evenals andere familieleden waar ook wel enigszins openheid over was, dus dat verdrietige gezicht kon ik ook helemaal verklaren) En ik heb dit regelmatig ergens zien hangen. Vond dat maar gek altijd. Waarom zouden ze een schilderij van mn moeder als kind ophangen?!

8 likes

Is later gelukkig allemaal goed gekomen

20 likes