Dat “harige” bedoel je? Dat hoort bij deze plant!
Ooo echt, heb dat nog nooit gezien haha
Veel varensoorten hebben dat in meer of mindere mate. Bij sommige soorten komen die wortels eruit als een soort tarantula poten haha.
Cool haha! Ik heb eens een varen gehad maar na een week weggegeven, had er geen ruimte voor helaas
Ik heb zo’n kant en klaar pakket gekregen voor kerst.
Alle benodigdheden zaten erbij, hoefde het alleen zelf in elkaar te bouwen. Doet het nu nog steeds prima. Volgens de beschrijving zou ik het moeten kunnen snoeien als de plantjes te groot worden, maar dat lijkt me nog wel lastig
Weet je ook waar die vandaan kwam? Ik zoek namelijk een grote DIY kit haha. Vond je het leuk om in elkaar te zetten?
Volgens mij was het deze, kwam in ieder geval in een bol. doos.
Vond het leuk, maar was in een half uurtje wel klaar.
Zelf geen ervaring maar volg al een hele tijd met heel veel plezier dit kanaal:
https://youtube.com/c/SerpaDesign
Hij heeft heel veel terrarium builds, allemaal met uitleg
Oe thanks ik ben bezig om er zelf ook een in elkaar te zetten. Dit soorten filmpjes helpen!
Hoe staan jullie tegenover stekken buiten het groeiseizoen?
Bij sommige planten kan het prima! Mijn sansevieria en epipremnum stekjes doen het goed in de winter, laten ook best nog wat groei zien. M’n bananenplant daarentegen was stervende dus had geprobeerd de stekjes nog te redden maar dat is geen doen helaasch. Ik zou zeggen het ligt eraan wat voor plant en ook of je nog wat licht binnenkrijgt in huis.
Ik probeer wel echt te wachten tot maart. Maar zou heel graag de baby’s uit m’n bananenplant halen en m’n string of hearts in stukken knippen
Omg is dit uit je winkel? Ik wil em
Weet iemand of liquid gold leaf kan bederven?
Dat schimmelt best wel snel. Maar ff goed schudden en je kunt het gewoon nog gebruiken.
@chasingrainbows dat is helaas wel de buidel trekken
Fijn! Heb nog een redelijk volle fles die ik nu natuurlijk niet gebruik. Maar dan kan ik daarmee door in het voorjaar.
Jaaa, deze wil ik eigenlijk samen met die piemel cactus maar helaas ben ik slecht met cacti
Oh hoeveel dan? Waarom zijn leuke dingen altijd duur haha