Even een update van mijn plantjes waar niemand om heeft gevraagd. En bij de laatste een vraag.
deze krijgt een nieuw blad!! In de aanbieding gekocht omdat 1 stam was afgebroken, heb hem nu denk ik sinds vorige zomer en dit wordt pas het tweede blad dat hij mij me krijgt (zesde blad in totaal).
Deze groeit in de lente steeds supererg en in de winter sterven wat blaadjes af. Ik hoop dat ie super lange takken krijgt zoday ik hem helemaal over mijn tv kan laten gaan.
Dit was mijn eerste plant in dit huis (nu dus bijna 2 jaar) en is echt van miniplantje tot dit uitgegroeid. Ik heb hem van een tripsplaag gered, wat bladeren moeten knippen maar still alive and thriving! Is echt mijn favorietje dit
En tot slot deze. Ook van trips gered. Heb ik nog wel even een vraagje over, hij heeft 2 slierten zeg maar maar ze worden zo jaal op het einde. Kan ik hier nog wat mee? Moet ik het knippen en groeit het dan weer aan (hopelijk dan met blaadjes) of werkt dat niet zo? Ik wil graag dat ie wat meer slierten krijgt dan 2 kale. Wat kan ik daarvoor doen?