Het keto/low carb topic

met Kvarg, nature valley proteine en minder suiker chocopasta kan ik binnen mijn koolhydraten blijven zegmaar, maar ik dacht misschien weet iemand ook wat anders in die trant :sweat_smile:

1 like

Dan maar eens even snel naar de lidl kijken :slight_smile:

Dankje! Hopelijk zijn er idd nieuwen, die bij de ah to go vorige maand waren nl wel weer erg hoog in verz vet… Mocht je trouwens die van Fulfil willen proberem, die zijn echt goor😅

Die van Barebells zijn inderdaad erg lekker! Je hebt ze ook in cookies & cream, caramel cashew en salty peanut.

1 like

Helaas op de site maar 1 dus dan maar even echt in de winkel kijken. Maar dankje! :innocent:

https://www.koolhydraatarmrecept.nl/koolhydraatarme-pindarotsjes/ Deze zijn 14,5 gr per 100. Weet niet of je daar interesse in hebt hoor maar ik vind het zelf leuk om allemaal baksels uit te proberen en iets zoals pindarotsjes lijkt me makkelijk zelf maken :grin:

2 likes

Als ik het straks wat rustiger heb qua werk en studie ga ik ook zeker weer aan het bakken :see_no_evil::innocent:

Die zijn echt heuuul lekker en heb je heel veel smaken van, wel vrij prijzig maar wel m’n fave. Ook van die gekke smaken zoals apple pie (ik typte enthousiast red velvet maar DAT hebben ze dan weer niet) cinnamon roll, blueberry muffin etc

Waar kopen jullie die? Of bestellen?

Ik heb ze een tijd geleden gekocht bij een toko in Den Haag maar daar verkopen ze ze helaas niet meer. Zo te zien kan je ze via de Duitse Amazon bestellen maar ook gewoon via BodyenFit.

1 like

Dankjewel :innocent::innocent:

1 like

https://www.savorytooth.com/butter-cookies/
Ik heb net deze koekjes gemaakt, je proeft wel echt de amandelmeel maar ik vind ze wel lekker. Zeker voor 0.5 gram kh per stuk.

2 likes

Ik denk ook dat je mijn dieet beter koolhydraatverlaagd kan noemen😅 ik hoef ook niet per se af te vallen, maar met veel koolhydraten voelde ik me vaak niet lekker.
Dus wat dat betreft zijn alle zoete tips zeker welkom😇

Ik weet niet, ik deed telkens hetzelfde eigenlijk, en de eerste keer viel ik er 9 kilo mee af, toen 7 , toen nauwelijks 5 en nu lukt het helemaal niet meer haha. Ik lach wel maar vanbinnen huil ik haha

1 like

Ik zou trouwens ook niet teveel zoetstof gebruiken, want ik deed dat ook en kreeg er echt vet rare klachten van, die pas weggingen toen ik ermee stopte. Ik baalde er echt van, want het was super handig, maar ik kreeg er serieus spruw van op mijn tong en opgezwollen lippen, Pfeiffer weer etc. Etc. Pas toen ik stopte ging dat allemaal weer weg. Ik zou het echt met mate gebruiken, niet elke dag een paar keer zoals ik deed

Hmm ja ik deed het nooit super extreem, maar wel veel salades geen brood, snacks meer etc. Maar ben wel gewoon altijd fruit blijven eten dat wel. Maar het effect werd wel steeds kleiner, want de eerste keer werkte het belachelijk goed, en daarna steeds minder hoewel ik niet echt iets anders deed

Als jullie broodbeleg smeren, wegen/meten jullie dit dan?

Doe je dit niet elke keer met een weegschaal? Of meet je dat anders?

Ah okay, dankjewel! Ik dacht misschien is er een handigere manier dat je niet altijd de weegschaal bij de hand hoeft te hebben

Ik hoop dan altijd maar dat ik het een beetje goed heb😅