Aah tof!! Uit welk jaar zijn ze?
Uit 91 en 84! Echt super nette staat en de patroonvellen (hoe noem je die dingen?) zijn ook in topconditie.
In deze stijl:
8 dinerborden
8 pastaborden
8 ontbijtborden
1 ronde schaal met deksel
1 ovale platte schaal
Voor 60 euro Echt geweldig
Woow wat tof dat je een complete set kon vinden!
Het was echt een gelukje, want deze partij was net binnen gekomen en ze waren nog alles prijsjes aan het geven! De vrouw zei dat zoiets als dit in een uur normaal al weg is
Oh wow, deze borden hadden we vroeger thuis! Tof dat je een hele set hebt kunnen scoren!
Pluk van de Petteflat voor de mini. €3,00 en het boek is nog echt in goede staat
Ik was vanmiddag in Rataplan Haarlem (Zijlstraat) en heb deze twee meegenomen! Had eerst alleen de mok meegenomen, helaas maar eentje van maar ik vond hem zo cool. Hoop dat ie zich minder alleen voelt als ik hem vaak ga gebruiken. En toen ik de winkel uit wou lopen zag ik ineens twee van die kristallen karaffen staan, ik had er eentje gepakt om nader te inspecteren toen ik de vrouw achter me ook ineens met eksterogen zag loeren. Eerst teruggezet maar vlak voor het einde van het sluiten van de winkel toch teruggegaan. Mevrouw eksteroog heeft waarschijnlijk de andere meegenomen maar ik heb er ook eentje
Ik wil al een tijdje een ouderwetse singer als decoratie, en ik kwam van het weekend echt een prachtige, nog werkende, tegen!
In Dordrecht? Daar heb ik er vorige week een heengebracht…
Nee, in Naarden! Daar stonden er 3, deze had de mooiste details
Haha super grappig, ik dacht even dat ik deze foto had gepost want ik heb precies deze singer met zelfde decoraties! Heb er nog 1 maar die is veel minder mooi. Eigenlijk wil ik een keer het gele trapgat volhangen met plankjes en dan heel veel oude naaimachines
Heeft iemand tips voor kringloop winkels in breda?
Ik hou van deze machines. Ik heb er zelf ook eentje (maar dan niet gekocht, maar geërfd).
Eigenlijk is het allemaal best skeer. De leukste is Emmaus, maar die is alleen woensdag en zaterdag open. Vindingrijk vind ik daarna wel second best en goedkoop &zo is wel ok. Verder vind ik het persoonlijk allemaal bagger. Love Breda zelf wel .
Tip: ga niet kringlopen in Breda
Ik vind Emmaus dan nog het beste, of de Vincentiusvereniging.
Ik ga graag naar Emmaus voor meubels. Vindingrijk is heel opgeruimd, daar vind ik de kinder- en spelletjesafdeling echt het allerbeste, zo’n groot aanbod! Ook qua kleding is die heel netjes. Gek genoeg vind ik hier niet zo vaak meubels. Er is helaas wel vaak een rij om binnen te komen.
Goedkoop enzo in het centrum is een rotzooi, maar heb ik toch al heel wat kleine meubels en bloempotten gevonden.
Easy en Vincentius heb ik ook nog wel eens iets leuks gevonden. Het zijn allebei wat meer sociale ontmoetingsplekken en ze proberen echt mensen met een klein budget te helpen, dat vind ik wel heel mooi.
Ik ben komend weekend in vught. Nog kringloop tips in vught of den Bosch?
In Den Bosch kan ik Gemini en Vindingrijk aanraden!
Ik weet nooit waar ik vinted aankopen moet plaatsen dus ik doe t maar hier. Ik was al een tijdje in kringlopen opzoek naar een wafel ijzer. Maar ik vond alleen die domme cake pop dingen haha. Maar nu vond ik op vinted dit gave ding voor maar 5 eu! Haha. Nu kan ik eindelijk chicken and waffels maken.