Ik wil een 50 tinten paars garderobe
Oh die blouse, mooi! Paars is echt underrated.
Ik ging ‘alleen even kijken’ bij de boekenmarkt in het dorp.
Voor mijn oma:
Voor mijn kind:
En deze fantastische uitvoering van Robinson Crusoe voor mezelf.
Wat grappig nooit geweten dat een sprookje zoals kleinduimpje ooit de ‘Nijntje’-treatment heeft gehad.
Edit: er bestaan er dus meer.
Oh wat leuk! Nu wil ik ze eigenlijk allemaal.
Onze tweedehands vitrinekast is vandaag geleverd Vind hem zooo mooi, de kleur past echt goed in ons interieur. Mn vriend wil er voornamelijk Gameboys enzo in zetten, maar ik heb ook een plank voor m’n vintage servies geclaimd, haha.
Ik was online al een paar dagen opzoek naar een paarse bodycon jurk en vandaag vond ik hem in de kringloop.
En nu is 'ie extra leuk
KRINGLOA-queen
Iemand nog leuke kringloopwinkels in de buurt van Cuijk/Nijmegen?
Ik vind reshare store wel leuk voor kleding. En verder heb je daar het goed en Terre des homes ( die deze week alles 1 euro heeft)
En vast nog wel andere maar daar ben ik zelf niet geweest
Een van mijn lievelingsschrijvers, zijn andere 2 boeken zijn ook fantastisch. Heb je m al gelezen?
Ik ben bij twee kringlopen in Amersfoort geweest vandaag.
Herfstdeco , bloempotje en een koffiemokje voor op werk omdat ik de papieren bekertjes zat ben.
Die laatste is wel heel vintage haha:
Ik had onverwachts een gat van een uur in mijn agenda dus ik liep zonder verwachting even de Kringloop in om de tijd te doden, mega leuke dingen gescoord🥰
Oh wat leuk die kurken zwembanden! Ze zien eruit alsof ze uit de jaren 50 komen maar ik weet nog precies hoe ze voelden
Wat een leuke unieke objecten
Ja hè! Thanks🤗
Ik ben m’n berging aan het ombouwen naar werk/knutsel kamer dus heb deze dingen gekocht via marktplaats en fb. Blauwe kastje heb ik al geschilderd