Het Kringloop topic

Waar ben je allemaal geweest / welke vond je leuk?

Naar vindingrijk , easy , en allebei de goedkoop enzos.

Vindingrijk vond ik de leukste. Maar ik vond t ook wel leuk om lekker te snuffelen bij goedkoop enzo bij de valken straat. Easy was leuk qua boeken en ze hadden een antiek/vintage hoekje. Verder waren ze allemaal wel een beetje rommelig maar ik hou wel van goed snuffelen haha.

7 likes

Depressieglas :heart: Mooie vondsten!

3 likes

Hahaa die vrouw met twee honden op die foto van dat rekje

3 likes

Ooh wist niet dat t zo heet maar ben daar helemaal fan van haha

2 likes

Zow, daar gebeurt een hoop.

1 like

Ok sorry dit is geen kringloop maar ik krijg nu op pinterest steeds novelty teapots en kijk nou haha

image

45 likes

Is dat een kapstok? Hele mooie dingen

3 likes

Nee het is een lectuurbak. Ik heb hem een beetje gek gefotografeerd maar kon niet wachten tot ik thuis was haha.

1 like

Oh haha twijfelde idd of het niet een (fancy borden) standaard was ofzo. Leuk

1 like

Ik heb de laatste tijd ook weer mooie dingen gescoord, ik moet morgen maar eens een foto maken.

Soms is het zo verleidelijk op gewoon lekker gemakkelijk mooie en hippe stukken in de (fast fashion) winkel te scoren maar uiteindelijk kan er toch niks op tegen dat gevoel van een pareltje uit de rekken te vissen in een kringloop en dat het dan ook nog eens als gegoten zit en maar 5 euro kost!!

Edit: oké ik heb nu al (lelijke) foto’s gemaakt!

27 likes

Ben nu obsessed met die lelijke theepotten en wil even een selectie delen van wat ik op vinted heb gezien.

Samenvatting

40 likes

Over je vriend: dumpen en een relatie aangaan met die paarse mannentheepot.

4 likes

Het is dat dat ding 50 euro is anders had ik het !o gedaan.

Maar een hippe vriend is priceless dus niet doen.

1 like

Haha geweldig. Die gans is sowieso m’n favoriet.

1 like

Ik ging de vorige keer ook in deze rabbit hole toen het er hier over ging.
Deze is mijn uiteindelijke keuze haha (nog niet gekocht, NOG niet (hij is ook veel te duur, €60))

35 likes

Die Winnie the Pooh is verontrustend. Je schenkt thee dat uit zijn neus komt. Volgens mij vindt Winnie dat niet tof. Hij heeft echt war flashbacks

2 likes
3 likes

Wauw wat een geweldige theepotten! Duim dat ik er ook een keertje een tegenkom dan ga ik hem gebruiken ook!!1!

2 likes