Het Kringloop topic

Deze gekocht vanmiddag :smiling_face_with_three_hearts: Schilderij komt niet zo mooi uit

41 likes

Ohh dat schilderij :heart_eyes::heart:

2 likes

Jaa, ik vond hem ook zo gaaf! Ik liep erlangs en dacht: die moet mee, haha. Dat heb ik zelden bij schilderijen.

2 likes

Ik ben echt helemaal gek op bloemenschilderijen, hoop er altijd één te vinden! Deze is wel echt bijzonder mooi

1 like

Voor de liefhebbers, ik kwam deze parel vandaag tegen:

En ze hadden een hele afdeling vol met kerstspulletjes :heart_eyes: ik heb een paar van die huisjes gekocht, die hadden wij vroeger thuis altijd. M’n ouders hebben ze jammer genoeg weggedaan, dus heb ik er zelf maar een paar gekocht. En dat metalen ding is een kerstbal.

14 likes

Nice!

Is dit uit een kringloop in dh? Zo ja heb je tips voor goede adresjes?

Oh bij die aan de loosduinsekade rijd ik zo vaak langs. Misschien toch maar eens naar binnen gaan :thinking:

2 likes

Deze is echt heel leuk. Stukken origineler ook dan dat boeketschilderij dat in het Rijksmuseum hangt en tegenwoordig op alles prijkt, van behang tot handdoeken.

4 likes

Niet te verwarren met loosduinsekade, maar in loosduinen zitten twee grote vlak naast elkaar. Een van de twee heet kringloop loosduinen.

1 like

Vind iemand van hier het misschien leuk om samen of met een groepje naar de Ijhallen te gaan in het weekend van 14 en 15 november? Ik ben er nog nooit geweest dus misschien is het wel helemaal niks maar het leek mij wel leuk te gaan.
Woon zelf niet bepaald in de buurt maar ik heb een gratis weekend OV en zou het leuk vinden om samen met iemand heen te gaan.

5 likes

Leuk! Stuur maar een DM als je heen kan en wil. :blush:

Ik heb morgen in mijn eigen stad een rondje kringloop voor mezelf gepland. Ben benieuwd of ik nog pareltjes tref.

https://vm.tiktok.com/ZM8xre4HS/

Ja nu wil ik ook een rare kaars.

9 likes

Na al die verhalen over gekke theepotten, krijg ik nu deze advertentie voorgesteld door Facebook :sweat_smile:

-Bedenk mij nu dat tijgers helemaal niet voorkomen in Afrika. Dus weinig Afrikaans aan :sweat_smile:

13 likes

Ik vond er gisteren ook twee! Die tweede misschien wat minder echt novelty, die is echt wel heel acute :pleading_face: Via een hippe vintage shop op Instagram dus wees erbij, voordat de hipsters deze forumtrend overnemen… :joy:

21 likes

Hahahaha die eerste. Fantastisch!

4 likes

Dus wij zijn hipper dan hipsters? Wat zijn wij dan…prehipster?

3 likes

Pripster!

8 likes

Volgens mij heeft mijn moeder die onderste hahaha

3 likes

Je moeder is gewoon een early adopter!

3 likes

Hahaha jaaa! Ik vergeet topics soms, altijd leuk om ze te herontdekken! Helemaal zin om zelf ook naar de kringloop te gaan. Ik ben zoals @soy.peor dol op paars en ik wil supergraag een paarse regenjas scoren. In februari paste ik deze, maar die was uiteindelijk toch onhandig groot, onmogelijk om goed dicht te krijgen:

4 likes