Het Kringloop topic

Dan heb je er vast nog een leuke prijs van kunnen maken? Of hebben ze je niet gegund? :angry:

2 likes

Nee helaas. Daar is alles altijd vaste prijs. Ze weten er wel goed geld te verdienen. Ik ga hier niet zo heel vaak naartoe maar mijn moeder woont er 20 stappen naast dusja, moest toch eventjes kijken.

2 likes

Ik ben zo goed geslaagd gisteren, voor de baby.
Wipstoeltje, 2 babygyms, een kinderstoel, wat babyspeelgoed, een badje op standaard (voor bij mn ouders) en ook fijn geprijsd.

Vooral de kinderstoel ben ik zo blij mee, een degelijke houten met zitverkleiner voor 15 euro, hij heeft maar paar gebruikerssporen maar echt minimaal. Heb de hele nacht liggen glunderen ervan haha.

De kleertjes vond ik 3x niks, en duur. Veel 1.50 en 2 en 3 euro per stuk voor een shirtje. Heb in de uitverkoop betere deals gescoord en t was geen merkkleding ofzo.

9 likes

Dankjewel, het is alleen heul ver weg :slight_smile:

2 likes

Mooie beelden zeg!

3 likes

Iemand hier recent nog in de ‘kringloopstraat’ in Alkmaar geweest? Ik ben op zoek naar 2 houten (lade)kastjes voor op de kinderkamers en vroeg me af of iemand toevallig iets dergelijks gespot heeft de afgelopen weken.

1 like

Niet geweest, maar morgen schijnt de kofferbakmarkt in WaZ weer te zijn dus misschien daar?

4 likes

Dit klinkt echt als een super leuk persoonlijk cadeautje!
En mooie vondst die camera. Hoop ook voor je dat hij werkt

8 likes

Die camera :smiling_face_with_three_hearts: En ik hou van het krukje. Ik heb er zelf 2 en ik vind ze ideaal.

2 likes

Ik kwam net deze blazer van Scotch & Soda tegen voor 5,95.

En deze knoopjes voor 55 cent

37 likes

OMG die knoopjes zijn prachtig! :open_mouth:

4 likes

De medewerker van de kringloop was helemaal verbolgen nadat ze het borduurwerk had staan ophemelen en ik daarop zei dat het me alleen ging om de lijst hahahahah

17 likes

Misschien had ze het zelf geborduurd :grimacing:

6 likes

Wow hele mooie vondst!

4 likes

Mijn aankopen van de afgelopen 2 weken! Komen uit verschillende kringloopwinkels uit Den Haag.

Jurk voor €4,50, ik denk handgemaakt

Jurk voor €4,00 (ben het merkje even vergeten)

Jasje van Adidas voor €3,00

Jasje van Cotton Club voor €6,00

Blouse van Only & Sons voor €1,00

Blouse voor €2,00

Shirt van Wrangler voor €2,00

Jasje van Petit Bateau voor €1,00

Spiegel voor €17,00

En vandaag kattenspulletjes gescoord voor €8,00 samen

Van het circuit had ik al een paar onderdelen. Dit heb ik ervan gemaakt!

91 likes

Wauw wat een goede buit!!

7 likes

Wat een goede vondsten! Zo lief hoe je kat daar zit op de foto van de spiegel haha

10 likes

Voor 1 euro, hoop dat het wat is voo ons, kende het enkel van naam.

29 likes

Dit vond ik altijd heel leuk!

4 likes

Jaaa dit is een topspel

4 likes