Omgg die naaimachine!
Hey wat grappig, ik was vandaag ook bij die kringloop. Wou net een foto posten van die theepotten.
Vintage jurkje bij de kringloop gekocht, het heeft zelfs zakken! (Ok wel minizakje dus mijn fietssleutel past er in maar toch haha)
Wauw, die is echt super leuk!
Lekker plastic allemaal maar ja, voor kind. Dit was bij elkaar €3 ofzo. Bij Opnieuw en Co rotterdam alexander.
Leuk! Lekker zomers
Ik kwam zulke leuke dingen tegen vandaag!

Ik zocht een pie-ee-duh-poel stofje, misschien dat ik het nog vermaak.
Wat houten speelgoedjes voor m’n dreumes (€3,20 in totaal). Gekocht bij vintage en more in Heumen. Nette kringloop, maar kon zelf weinig vinden.
Glazenschaal, boek (een deel 2 dan dan weer wel maar een sucker voor hardcovers), tasje en de sjaal. Zoveel nostalgie met die sjaal <3 bij elkaar 9,50
Twee keer een wandkleed, decoratie dingetje en schattig rotan bloempotje! Onze nieuwe slaapkamer wil ik helemaal in terracotta kleuren + boho stijl, dus die wandkleden zijn er of super leuk bij, of super lelijk €10 in totaal.
Oehh die vazen! Heel mooi.
Originele west - Germany vaasjes
Hé! Ik was net in de kringloop, Pelgrimshoeve Zoetermeer. Ik herinnerde me dit berichtje maar kon hem niet meer vinden en wist niet meer welke tv serie het was. Maar ik heb daar toevallig dus seizoen 1 en 2 gezien van Californication. Weet alleen helaas niet hoe duur ze waren.
Ik heb deze gescoord vandaag, samen 1 euro.
De hanger is een beetje smoezelig maar kan in de wasmachine, dus durfde de gok wel te wagen. Het boekje heb ik al schoongemaakt.
ik was laatst bij de kringloop, zag een mooie rok met zwart en witte blokjes. trok hem aan en paste goed maar precies middelvoor ter hoogte van je kruis zat een grote vlek. dus ik dacht nou als die minder dan 4 euro is, neem ik hem wel mee.
was de rok gewoon 20 euro?
wie gaat er nou een rok van 20 euro kopen met een vlek waarvan je niet weet of ie eruit gaat… vind dat sowieso al echt geen kringloopprijs.
Bij twijfel doen zou ik in dit geval zeggen, ik vind hem mooi en zoiets kom je niet vaak tegen, maar is hij 95 euro? Dat vind ik wel veel voor een kringloop. Is hij gesigneerd?
Edit: ik zie dat Copeland Lesbia op de sticker staat en als ik even google kom ik hem zelfs in de collectie van het V&A tegen? En bij verschillende veilingen voor hogere prijzen. Ik zou hem meenemen
FF tussen Kunst en Kitsch!