Jep, op de site van IKEA staat als kleur Ecru. Al lijkt het voor mij op de foto’s ook gewoon wit.
Maar echt ontkennen doet ze ook niet. Dit komt echt suf over
Vind t zo stom dat ze zegt van ja maar bij ikea is hij 15 eu. Ja en bij de kringloop wss 2 ofzo
Ze hebben die dingen in het verleden echt in alle kleuren vd regenboog gehad haha. Wit, grijs, mint, lichtroze
Ik zou gewoon willen dat rijke mensen hun eigen “afgedankte” (maar bruikbare) spullen binnen hun eigen rijke privileged kringen zouden promoten, onder hen wel het “geef het een tweede leven” en “koop geen nieuwe spullen als het ook prima tweedehands kan” principe zouden hanteren maar hun tweedehands (ik bedoel ~~vintage~) blouse die nieuw 40 euro kostte voor 30 euro willen verkopen dat ze dat lekker aan hun eigen kringen doen.
En dat ze dan afblijven van de spullen van de kringloop en die lekker aan mensen overlaten die wél graag voor schappelijke kringloopprijzen bruikbare en leuke spullen willen kunnen vinden.
Maar spullen van de kringloop opkopen en er zelf dikke winst op maken vind ik echt zo’n verwerpelijke praktijk bah hoe kekke Instagramplaatjes je ook maakt, ja goed dat je tweedehands wilt stimuleren hoor maar doe dat ajb op een andere manier
Voor het eerst écht de kringloop bezocht. Vond het echt wel leuk! Kan niet zo goed op de foto zetten maar:
Zilveren plateautje, schaaltje (wil ik mijn parfum samples in bewaren) en ben helemaal gek op die oude weegschaal
damnnnn die weegschaal is gaaf
Yooooo die weegschaal! Nu wil ik ook ineens een coole weegschaal terwijl ik die helemaal niet nodig heb.
Hij is echt leuk!! En een koopje voor 4 eu 50. Heb hem nu op dat zilveren plateautje gezet en zo in mijn slaapkamer geplaatst en die 2 samen gebruik ik dan als een soort plateau voor mijn sieraden en in die weegschaaltjes heb ik wat ringen en oorbellen gelegd haha! Best leuk.
Weet iemand in welke kringloop in Utrecht leuke lampen zijn?
Ik ga komend weekend wat dagen naar Vaals in Limburg, iemand toevallig tips voor leuke Kringlopen in de buurt?
De Arm Hooggraven heeft er veel. De Waarde ook, maar die zijn vaak lelijk óf heel duur.
Lol, deze kost 12,99 bij Ikea en ik heb (of had, mijn ex heeft hem nog lol) en dit is gewoon precies dezelfde. Volgens mij koste hij toen €8 oid. Die van Ikea is in het echt ook meer wit dan ecru ook al staat dat op de website. En dan alsnog, zo’n ding verzenden met PostNL kost ook €7 tegenwoordig?
Ik ben recent verhuisd en ik heb eeeindelijk weer een kringloopwinkel op wandelafstand. We hebben nog wat meubels nodig, dus hoop iets tegen te komen dadelijk
Hier doen ze dat bij 1 kringloop ook met audio-apparatuur en de echt dure dingen gaan op MP. Sowieso ook van bv serviesgoed.
Ah die is echt super leuk!
Die naaimachine theepot is echt geweldig!