Jaaa dit is een topspel
Jaa die is leuk!
Dit had ik gisteren gescoord! De neppe bontjas was het duurst (20 euro) en de rest was 14 euro samen.
Jaaaaaa love it. Ben heel benieuwd of ik wat leuks tegenkom.
Oh thanks voor de reminder om klein geld mee te nemen! Pinnen zit zo in mijn systeem dat ik er even niet aan gedacht had dat het op Koningsdag natuurlijk niet zomaar kan
Op rommelmarkten worden tegenwoordig ook veel tikkies gestuurd! Heel handig
Ohh chill! Thanks!
Ik kom de laatste tijd echt de beste spellen tegen bij de kringloop…
En deze falcon puzzel met 4 seizoenen
En kwam nog een mooie theepot tegen
Die mond

Hahahaha die theepot
Mooie puzzels! Misschien is iedereen zijn lockdown hobby’s aan het uitzoeken en wegdoen. Dan heb ik wel goede hoop voor morgen op de rommelmarkt!
Haha ja ik heb ook zin in morgen!
Over morgen gesproken. Wat zijn nou echt leuke vrijmarkten om te bezoeken en waar je leuke dingen kan vinden?
Ah nice die theepot idd, ik zie in die tuit ook echt iets anders haha
Ja beetje nasty zo gerimpeld maar wel echt ja
Gaan jullie nog naar iets bijzonders op zoek morgen? Ik hoop echt dat iedereen zijn crap bewaard heeft van de afgelopen twee jaar voor morgen.
K3 glazen en disney glazen! En verder dvd’s, cd’s en boeken. En daar hoop ik ook op!
De kringloop in Gouda naast Noppes is echt een aanrader. Noppes zelf is een beetje rommelig beneden (understatement) en boven nog wel de moeite waard, maar het contrast met de kringloop ernaast is zo groot. Het is ruim, overzichtelijk, geordend en vol mooie items! Ik ben naar huis gegaan met een tuinstoel, een stretcher (ook voor in de tuin) en een zinken bloempot voor 23,50!