Het Kringloop topic

Ik hoop dat ik een ongebruikte houten borrelplank kan vinden. Of anders een grote, platte schaal waar ik koekjes op kan leggen.

4 likes

Ik vind dat echte een dure zaak. Hij is inderdaad groot en netjes, maar de prijzen mogen echt voor de helft of 1/3 om een kringloopprijsje te zijn…

2 likes

Ik heb dit vandaag op de vrijmarkt gekocht. Oa 2 nieuwe shirts voor m’n kind voor 2 eu ps die normaal 28 eu ps zijn. Ik was in totaal 19 eu kwijt voor alles.

57 likes

Ik ben hier in de stad even naar de vrijmarkt geweest net. Had nog even getwijfeld of ik naar Rotterdam zou gaan, maar hier was het ook heel gezellig :slight_smile:

Heb dit gekocht:

Jasje is echt leer en ik heb eindelijk m’n eierdopjes van Arcopal :heart_eyes: Had er maar één, dus blij haha.

En kwam deze parel nog tegen:

38 likes

Om en nabij 20 euro alles bij elkaar op de vrijmarkt

35 likes

Ik heb niets gevonden. Wel een paar kleinere borrelplanken gezien, maar vooral veel kindermeuk en dameskleding.

1 like

Ik vond het een klein beetje tegen vallen, maar ik heb toch nog iets kunnen vinden. De thee/koffie glazen, het 1984 lijstje en de prent er achter door iemand gemaakt in 1979. Ik had er meer van verwacht ofzo haha. Idk. Oh en ik was voor alles 7 euro kwijt.

25 likes

Vrijmarkt vandaag:

Linker boeken 2.50 PS, sokken 3.- silikomart 2,- kinderboekjes 1,- ps

Mijn vriend ook weer blij voor zijn verzameling Jan van Haasteren :laughing: 2,- ps.

22 likes

6 euro bij elkaar. Stonden allemaal al op mijn to read lijstje. Leuk om zo te speuren naar wat je zoekt tussen de oude meuk.

23 likes

Er was hier geen vrijmarkt maar ben toch geslaagd in de kringloop

17 likes

Tot hoelaat zijn de vrijmarkten meestal? Twijfel om nog even te gaan speuren maar het meeste zal al wel weg zijn gok ik.

2 likes

Hier in de stad tot 5! Maar meeste mensen maken wel aanstalten/pakken spullen rond vier.

2 likes

Het zoekboek voor mijn moeder. Ik ben zooo blij met Alice in Wonderland. Ben al mega lang op zoek naar deze geïllustreerde editie :heart_eyes:.

24 likes

Oooh nou volgend jaar beter dan maar. Binnenkort maar lekker kringlopen.

4 euro was deze buit. Kind had ik al

48 likes

Mooie buit!

Ik had niet echt een wensenlijst voor mezelf dus ik ben op zoek gegaan naar kinderboeken. Ik heb er vier kunnen vinden voor 4,50 in totaal. Blij mee, ze zijn echt zo goed als nieuw!

1 like

De buit van vanochtend. Kwam alleen voor kinderboeken. De Astrix en Obelixen die half op de foto staan zijn gekocht door mijn vriend. Ik vond het wel snel druk worden, of het lag aan mij dat ik het niet meer gewend ben. Ik vond het heel lastig om te kiezen tussen de vrijmarkten in de wijken en die in het centrum. Ben toch naar die in het centrum geweest. Ik krijg altijd zulke FOMO van alles tegelijkertijd. Vorige jaren was er ook nog wel eens een wijkvrijmarkt in de middag, maar nu was alles tussen 10 en 12/13 uur.

17 likes

In de grote stad? Ik ben in Rotterdam naar de Westersingel/Nieuwe Binnenweg, Binnenrotte en Noordplein geweest. Achteraf was ik misschien ook liever naar een wijk gegaan zoals Kralingen. Daar wonen toch veel gezinnen met geld en die doen misschien goede boeken eerder weg. :money_mouth_face: Mooie buit aan kinderboeken hoor!

1 like

Nog even een foto gemaakt! Al deze boeken zien er zo goed als nieuw uit, daar heb ik echt mazzel mee. Linksboven mocht zelfs mee voor maar 0,20 cent. Ik vond dat echt absurd dus heb 0,50 cent gegeven. De Loser-boeken nam ik mee voor 1 euro per stuk en Luna was 2 euro.

14 likes

Groningen! Ik dacht precies hetzelfde als jij. Maar vaak scoor ik in de binnenstad ook wel goed. Voor corona ben ik toen in de middag nog eens naar een kinderrijke wijk (de Hunze) geweest en daar had ik ook een goede buit. Ik twijfelde heel erg of ik niet naar Meerstad zou gaan. Daar wonen zoveel yuppen met kinderen… misschien volgend jaar.

Jij hebt ook een mooie buit met Gozert en Luna!

1 like