Ik snap eigenlijk niet waarom veel mensen vinden dat tweedehands/kringloop altijd maar zo mega cheap moet zijn. Je kan toch niet verwachten dat een jas van de h&m of een merkjas uiteindelijk min of meer dezelfde prijs krijgt op een markt of in de kringloop. €40 euro voor een jas van een duur merk die nog in goede staat is is toch een fijne deal? Sommige spullen zijn nu eenmaal meer geld waard
Wat hebben jullie allemaal leuke dingen gescoord! In het dorp was bijna niks te vinden
Heeeel gaaf
Hier in het dorp ook niet, waren ook minder kleedjes dan ik had verwacht. Uiteindelijk nog wel een leuke puzzel van Van Haasteren gescoord voor 5,00 nu hopen dat hij compleet is.
Ik vond het echt heerlijk om gisteren weer rond te snuffelen op kleedjes!
Kringloop in mijn dorp is gewoon niet veel soeps, dus dit was echt super leuk.
Aankopen:
- Grote mol van het boek wie heeft er op mijn kop gepoept? (inclusief poepje op zijn hoofd) (1 euro)
- Draakje vurig (1 euro)
- Prentenboek De beste kerstman van de wereld (1 euro)
- Voorleesboek van De Boze Heks (1 euro)
Haha mijn klas vaart hier weer goed bij.
Verder nog rijlaarzen en rijschoenen voor mijn nichtje.
Dit vind ik dus op marktplaats een ok prijs, maar voor een vrijmarkt en kringloop echt heel duur! Gisteren waren overal puzzels voor 1,50 te koop.
Heb wel spijt dat ik er eentje heb laten liggen. Stonden hele mooie horoscopen op afgebeeld, maar het past niet eens op m’n tafel Maar nu baal ik wel, was echt mooi.
Laatst een puzzel van 3000 stukjes bij de kringloop. Was 8,50 of 8,75 maar wel nog ingepakt.
In de kringloop heb ik pumps van Maripé gevonden waar de doos nog bij zit. Ik hoefde maar 3 euro te betalen. Op de doos zit een sticker van 189 euro. Wajooo, die schoenen zijn gewoon nog nieuw. Wat een deal
Oh beter! Ik kwam net een zo goed als ongedragen paar Tommy Hilfiger schoenen tehen. Vroegen ze 50 euro voor. Vind ik echt geen kringloopprijs, ongedragen of niet
Ik heb lekker veel speelgoed van fisher price little people gekocht. Echt blij mee.
Ik zag trouwens ook veel mensen met bakken cd’s en zelfs casettebandjes. Wie koopt dat nou joh haha
Jammer dat het niet vaker vrijmarkt is! De kringloop bij ons heeft niet echt speelgoed en boekjes
Hier was iemand met videobanden waar ze 3 euro per stuk voor vroeg. Eh ja veel succes daarmee.
Ga je daar dan van t weekend lekker mee spelen.
Het is dat cd titels altijd zo kut lezen als ze op een rijtje staan, maar anders zou ik veel vaker tussen de cd’s zoeken! Je kunt ook echt nog wel nieuwe cd’s vinden. Casettebandjes en videobanden zou ik voor de nostalgie wel willen kopen, maar kan ze toch niet afspelen. Helaas
Ja nu al elke dag maar weekend zeker.
Mijn oom die spaart Cd’s en die gaat echt alle kringlopen af en heeft hele Excel bestanden van welke hij wel en niet heeft
Voor alle dingen zijn er weer de juiste mensen voor haha. Toen ik een keer op de vrijmarkt stond verkocht ik juist de dingen die ik troep vond en het mooie bleef staan
Ik koop cd’s voor in mijn auto! Ook echt nieuwere dingen zoals mumford and sons en the passenger. Moet er wel tegenaan lopen want ik heb nooit zin om al die bakken met oude meuk af te gaan.
@anon43983847 ik heb vandaag deze tuinstoeltjes gekocht! Ik ga er nog een tafeltje bij zoeken
Oooh goede stoelen! Hele mooie kleuren.