Het Kringloop topic

Ik ga binnenkort voor het eerst in 4 of 5 jaar weer op een zon/zee/strand vakantie dus ik heb even boeken gekocht bij de kringloop. Met koningsdag verkochten mensen ook wel boeken op straat, maar de kringloop is goedkoper. Ze hadden heel veel spullen binnen gekregen na koningsdag/bevrijdingsdag hoorde ik.

Van links naar rechts: 1.50; 1.50; 1.25 en 0.75

12 likes

Pannenkoeken pan van Nordic ware voor 3 euro. Wel wat beschadigd maar leek me leuk voor de kerst tijd! En ben sowieso fan van dit merk haha.

Ook nog een (nieuwe) afdruipmatje voor vaat en touw voor mijn moestuin voor 50 cent.

39 likes

wow superleuk! Ben wel heel benieuwd naar de pannenkoeken die je hiermee gaat bakken :smiley:

4 likes

Ohh een sneeuwvlokje pancake kunnen maken zoo cute :snowflake: en die sneeuwpop ook

2 likes

Ik zat nog te denken die en de ster kunnen nu ook prima als het even koud is :laughing:

Al kan het natuurlijk allemaal nu, mijn kerstslinger hangt notabene nog steeds in de keuken dus waarom niet hè.

4 likes

Ik ben alle comfort films uit mijn jeugd/puberjaren aan het verzamelen.

Gisteren (o.a.) deze gevonden:

47 likes

Best wel een spoiler op de hoes?? Haha

14 likes

Collectie uitgebreid

21 likes

Gekocht op een rommelmarkt in Spanje tijdens onze vakantie daar afgelopen week. Er waren daar zoveel mooie spullen dat ik het liefst nog een keer terug ga en van alles laat verschepen :heart_eyes:

Ps. Het is een kaarsenhouder die je aan de wand kunt ophangen!

58 likes

Geweldig zeg!

2 likes

Zoo blij met de jurk :star_struck: Lijkt zwart, maar is donkergroen met roodoranje bloemen. Ook nog een trui en broek gevonden, en een aantal boeken

Foto's

34 likes

Mooie jurk, staat je goed! Volgens mij heb ik dat blauwe shirtje ook maar dan in het oranje. Is een fijne stof.

3 likes

deze voor 3 euro! Er moet nog een stekker aan maar ik denk dat ik de hele fitting met stroom ff vervang. En dan wil ik de kap nog vervangen, wel de vorm maar de stof is erg vies

36 likes

Ben gisteren goed geslaagd bij de kringloop.
Monsterlijk speelding maar kleuter is zielsgelukkig, 8 euro

Hele zwik brio/ikea treinbanen, ongeveer 10 euro samen

Schattig jurkje voor kleuter, nog als nieuw, voor 1,50. Rokgedeelte is van een soort tule

Gebaksbordjes! 6 stuks voor 6 euro. Voel me eindelijk een echte volwassene haha

33 likes

Dit geweldige kistje was maar twee euro :heart_eyes:. Basic vaas want vriend zeurt al maanden dat we die niet hebben. Puzzel voor mijn kind. Totaal vier euro kwijt.

29 likes

Ik las een artikel in het Volkskrant Magazine over mensen die de Nachtwacht in huis hebben hangen & vond dat leuk om te lezen. Toen herinnerde ik mij dat ik met deze in de hand had en ben ik ‘m gaan halen.

29 likes

Die kisten heb ik ook! Van mij oma, meerdere maten, ze zaten in elkaar gestapeld

6 likes

Bij mijn ouders staat dat kistje ook. Echt al jaren, volgens mij kreeg mijn vader dit ooit gevuld als kerstpakket van zijn werk. Echt een fijn kistje en mooi formaat.

4 likes

Leuk,deze kist hebben m’n ouders volgens mij ook nog ergens staan.

1 like

Deze tafel voor €7,50. Ik ga hem opknappen (Dus als iemand opknap tips heeft (met name welke kleur beits hier goed voor zou zijn) hoor ik het graag…)

97 likes