Sorry, geen tips… maar wauw wat een pareltje, echt een koopje ook.
Is het wel massief hout? Het lijkt een beetje op gelamineerd hout
Nee geen massief hout maar fineer is het!
Kan je dat soort gladde fineer beitsen? Zo ja dan wil ik ook wel een tip want wij hebben een soortgelijk kastje met beschadigingen.
Wat een mooie vondst! En fijne prijs ook!
Mooi!
Ik vind dat zelf een mooie kleur hout, dus het liefst beits ik alles in die kleur haha. Ik gebruik dan walnoot als beitskleur.
Hahaha, volgens mij weet ik precies waar Cindy die bloempot heeft gemaakt: bij zo’n pottenbakatelier in Kanaleneiland. Bron: ik heb zelf ook een pottenbakworkshop daar gedaan en er precies zo’n potje in dezelfde kleur aan overgehouden, met naam en datum er op dezelfde manier onderop gekrast.
Wat grappig, ook nog in mijn geboortewijk en FF detectives.
Ik dacht precies hetzelfde! Ik heb daar ook gedraaid.
Is dat een bananenspaarpot?
Fantastisch object om in je voortuin te zetten
Jaa
Ik dacht weer een gekke theepot
Ik dacht eerst wel dat dat een theepot was. Dus ik rende er op af maar helaas het was een spaarpot. Maar wel een lellike dus lof it
Zeker een FF waardig exemplaar! Waar was dit? Struin je vaker rommelmarkten af?
Ik ben daar totaal niet van op de hoogte;p
Hahaha zo grappig al die theepotten die overal door FF’ers worden gespot en nu weer deze banaanspaarpot En hóe komen de makers er iedere keer toch weer op!? Ja en dan maak ik een banaan en daar wonen dan beren in en die ene heeft een steeksleutel vast en twee kijken er toevallig op hetzelfde moment door het raam naar buiten!
Jij doet nu net alsof dat iets heel raars is maar dat is toch een superlogische scene die heel vaak voorkomt in het dagelijks leven.