Het Kringloop topic

Sorry, geen tips… maar wauw wat een pareltje, echt een koopje ook.

3 likes

Is het wel massief hout? Het lijkt een beetje op gelamineerd hout

14 likes

Nee geen massief hout maar fineer is het!

3 likes

Kan je dat soort gladde fineer beitsen? Zo ja dan wil ik ook wel een tip want wij hebben een soortgelijk kastje met beschadigingen.

4 likes

Wat een mooie vondst! En fijne prijs ook!

3 likes

Mooi!
Ik vind dat zelf een mooie kleur hout, dus het liefst beits ik alles in die kleur haha. Ik gebruik dan walnoot als beitskleur.

1 like

Toekomstige verbandtrommel met fruitprint met 3D-effect en een bloempot bedankt Cindy. :pray:

29 likes

Eindelijk weer eens een betaalbare West Germany vaas gevonden… en een kussentje jeej :yum:

28 likes

Hahaha, volgens mij weet ik precies waar Cindy die bloempot heeft gemaakt: bij zo’n pottenbakatelier in Kanaleneiland. Bron: ik heb zelf ook een pottenbakworkshop daar gedaan en er precies zo’n potje in dezelfde kleur aan overgehouden, met naam en datum er op dezelfde manier onderop gekrast.

15 likes

Wat grappig, ook nog in mijn geboortewijk en FF detectives. :stuck_out_tongue:

6 likes

Ik dacht precies hetzelfde! Ik heb daar ook gedraaid.

3 likes

Ik zag deze op een rommelmarkt laatst en toen moest ik aan jullie denken.

34 likes

Is dat een bananenspaarpot?

Fantastisch object om in je voortuin te zetten

8 likes

Jaa

7 likes

Ik dacht weer een gekke theepot :joy:

6 likes

Ik dacht eerst wel dat dat een theepot was. Dus ik rende er op af maar helaas het was een spaarpot. Maar wel een lellike dus lof it

5 likes

Zeker een FF waardig exemplaar! Waar was dit? Struin je vaker rommelmarkten af?
Ik ben daar totaal niet van op de hoogte;p

5 likes

Hahaha zo grappig al die theepotten die overal door FF’ers worden gespot en nu weer deze banaanspaarpot :biggrin: En hóe komen de makers er iedere keer toch weer op!? Ja en dan maak ik een banaan en daar wonen dan beren in en die ene heeft een steeksleutel vast en twee kijken er toevallig op hetzelfde moment door het raam naar buiten!

21 likes

Jij doet nu net alsof dat iets heel raars is maar dat is toch een superlogische scene die heel vaak voorkomt in het dagelijks leven.

17 likes