Het Kringloop topic

3 glazen voor 2.50. Wil uiteindelijk allemaal verschillende gekleurd glas glazen hebben

21 likes

Heb je misschien een foto van de bovenkant van de stoof?
Ik heb er precies zo een uit mijn oma’s erfenis, maar de witte en gele bloemen zijn er af.
Hoop dat ik ze na kan maken.

1 like

Zal morgen even een foto maken :+1:

2 likes

Google ook eens op Hindeloopen schilderkunst. Misschien vind je dan inspiratie en voorbeelden om ze te “restaureren”. Daar lijkt het namelijk erg op.

4 likes

Bovenkant.

10 likes

2 mooie West Germany potten gekocht bij de kringloop vandaag :nerd_face:

En een vintage krukje

30 likes

Heeft iemand bij de kringloop wel eens een mok met een uitsparing voor een snor gezien? Zoiets:

image

32 likes

Haha wow ik wist niet dat dit bestond, wat grappig

11 likes

Omg wat vet!!

5 likes

Haha wat tof! Ook hét cadeautje voor iemand met snor👨🏻

4 likes

ja grappig he, ik zag het ook ineens op reddit of instagram voorbij komen van een amerikaanse. Zou zoiets graag cadeau doen aan mn vriend (met snor dus @Drawster ), maar kan online nog niet echt iets vinden.

Of anders misschien toch maar een cursus keramiek doen en dit zelf maken…

2 likes

Zelf maken is ook wel echt héél erg tof!

1 like

Nooit gezien! Misschien op Etsy (te laten maken desnoods)?

1 like

Denk dat je wel echt geluk moet hebben om dit bij de kringloop te vinden!

3 likes

Ik ben er nog nooit zo een tegengekomen, maar je kunt ook losse metalen ‘moustache guards’ kopen die je op een kopje kunt zetten. Die heb ik wel eens gezien, maar ik weet niet meer precies waar. Volgens mij in een soort gadgetwinkel/cadeauwinkel. Je zou het eens kunnen vragen in zo’n barbier die je tegenwoordig veel ziet, misschien weten die iets.
Er bestaan ook lepels van om soep te eten trouwens haha, ik heb wel eens een tv-programma (QI) gezien waarin ze van dat soort ouderwetse snorrengadgets lieten zien en ook een keer in een museum.
image

image

9 likes

Hahah oh joh, ik had niet door dat het een antiek kopje was! Ik dacht meer, als deze nou regelmatig voor een paar euro bij de kringloop liggen vind ik het een leuk cadeautje. Etsy had ik ook al gezien @Lort, maar vond ik redelijk prijzig.

Ahh zo’n lepel vind ik ook leuk (en oprecht super praktich!) Mn vriend heeft zich wel eens afgevraagd wat de bruine vlekken op zijn broek deden, tot hij erachter kwam dat er nog chocomel in zijn snor zat :upside_down_face:

5 likes

Deze handgemaakte blouse! Zo blij mee. Past nog bij m’n nagels ook :joy:

82 likes

Wat een geweldige print. :heart_eyes:

3 likes

Ik ben daadwerkelijk eens geslaagd bij de kringloop? Volgens mij is de rok zelfgemaakt, want kan geen merkje vinden

Broekje wat erachter hangt heb ik ook gekocht, maar daar heb ik geen goede foto van!

57 likes

De rok is van H&M concious van ene paar jaar geleden

4 likes