Het Kringloop topic

Mijn score gisteren:

3 boeken van Roald Dahl en een reisgids van Rome. Die laatste had ik bij de boekhandel gezien voor 15 euro en nu had ik hem voor 1.50! :grin:

11 likes

Oef ja dit viel me ook heel erg op! Ik was op dezelfde plek als jij. Niks leuks gevonden verder.

3 likes

Heb je iets leuks gevonden?
Ik was ook op zoek naar een kastje of tafeltje, maar koningsdag was niet echt de plaats daarvoor merkte ik.

Ik heb trouwens echt problemen met de markt e n rommelmarkten :d koopdrang wordt echt enorm aangewakkerd. Ik heb me nog ingehouden, maar alsnog 6 kledingstukken die ik niet had gekocht als ik er de volle pond voor had moeten betalen. Ik ben met nieuwe kleding heel kritisch, maar met prijsjes van 1 of 2 euro kan ik me echt niet inhouden… Gelukkig totaal maar een tientje uitgegeven, maar toch. :’)

4 likes

Ik heb gisteren een mok, jasje en een hemdje met doorzichtige blouse gescoord. Ik kan vaak wat moeilijk inschatten of iets past maar het hemdje/blouse zit echt alsof het voor mij gemaakt is :blush: ik was totaal €8,50 kwijt

8 likes

Nee niets leuks gezien, vond het vooral heel druk en beetje “ouwe zooi”. Beter gewoon naar de kringloop…!

2 likes

Gisteren op de vrijmarkt helaas niets weten te scoren dus vandaag wezen kringlopen :partying_face:

De buit:

De stoof waar de plant op staat

Stapeltje boeken

Een trui en 2 vesten :+1:

21 likes

Ik heb gister ook echt een leuke Koningsdagbuit kunnen scoren. Een hele set playmobil politiemannetjes met motor en honden voor mn zoon, een boekje voor de loco, 3 leesboeken en barbie+paard voor mn dochter, en playmobil (bus + poppetjes en boerderijdieren + 2 trekkers) en popit voor de jongste. Was ongeveer 25 euro kwijt.

5 likes

Wie weet een fijne grote kringloop in regio Leiden/Den Haag? Ik kan alleen maar kleine troepwinkeltjes vinden maar ik wil zo’n grote loods met mega veel kasten banken en alles :grimacing:

1 like

In Lisse zit wel een grotere, kringloop centrum bollenstreek. Wel meubels maar ook veel kleine dingen

2 likes

Ben er zelf nooit geweest. Maar volgens mij is rataplan een grote winkel.

2 likes

Ben vandaag naar een paar kringlopen geweest en goed geslaagd!

Tafeltje

De twee krukjes

4 puzzels (ik neem bijna altijd dit soort puzzels mee als ze er liggen haha)

Deze vaas

48 likes

In Leiderdorp: https://kringloopwinkelleiderdorp.nl/

3 likes

Mijn kringloop had ineens megaveel vintage stofjes en spullen! Ik kocht deze hierboven.

Niet gekocht:

Dekbed wat helemaal versleten en dun was (maar die print!!)

Toffe deken maar 25 euro meh (wat ik wel begrijp hoor, is het wel waard)

24 likes

Haha ja hoor! Welke kringloop is het?

4 likes

Lekker snuisterijtjes gekocht, bij elkaar een tientje.

Geweldige kringloop was dit trouwens, iemand regio den haag op zoek naar een badkamermeubel met marmer? :hot_face: was maar €150

11 likes

Oh ik ben toevallig een grote opruiming aan het doen en alles aan het verzamelen voor de kringloop! Nu ben ik hier eerlijk gezegd al 2 maanden mee bezig en stel ik het steeds uit om het ook daadwerkelijk binnen te gaan brengen, maar dit is wel een goede motivatie om het ook écht deze maand eens te gaan doen. Merci voor de tip! :smiling_face:

Fles om te vullen staat al klaar!

2 likes

Vandaag heerlijk wezen kringlopen :smiling_face_with_three_hearts:

22 likes

Die zag ik een tijd geleden ook ja, had een foto gemaakt naar mijn man. Echt zo tof. Maar dat ding is even groot als mijn badkamer hier :rofl: wist het wel als ik een eigen huis had.

Kwam al dagen allemaal all stars tegen maar vooral maat 37, nu in mijn maat voor 6.50 en nog heel netjes!

Bovenste ovale onderzetter voor 50cent. Andere had ik al

Kwam in de laatste kringloop ook nog mooie shabbies tegen, het leer zat alleen bij 1 laars vol met vlekken echt jammer…

11 likes

Enkel een blousje van CKS gevonden daarnet. Het was wel heel erg druk, dus had ook niet veel zin om ieder rek af te gaan. Beetje brakke foto haha.

11 likes