Bloemenstof wordt een gilet voor m’n dochter en witte stof is kaaslinnen om op te borduren.
Vondsten van gisteren en vandaag. 5 euro in totaal.
Jumpsuit en jurk van sissy boy
En deze heerlijk luchtige jurk.
Die jumpsuit heeft mijn schoonzusje vorig jaar voor de volle mep gekocht, goede vondst!
Ik heb hem ook gepast maar niet gekocht. Achteraf spijt van dus heeel blij toen ik hem gisteren zag!
Wauw goede vondsten
Gisteren Kringloop Zuid in Maastricht (jumpsuit en eerste jurk) en vandaag Twiddus in Waalwijk.
Superleuk, vooral de jumpsuit
Daamnnn girllll
Op maandag op de Noordermarkt (Amsterdam) is een kraam met Burberry trenchcoats volgens mij.
Hartendief in Leiden
Episode.
Leuke vondst en zo te zien best tijdloze modellen
Omg omg omg!
Wie gaat er morgen nog meer struinen over de Meimarkt in Tilburg
Ik heb perongeluk iets illegaals gedaan op Vinted en nu ben ik permanent geblokt en kan ik nooit meer voor 3 euro kinderkleertjes kopen echt kut
Kan je niet met een ander mailadres een ander account beginnen?
Nu ben ik wel benieuwd wat je hebt gedaan haha
Haha ik had knock off nikes en die had ik erop gezet voor een tientje of zo. Wel met als titel “knock off” en dat is kennelijk verboden. Er mag niks namaak, okay snap ik maar ik dacht het zou mogen zo lang je t er maar bij zet. Er is zoveel namaak in omloop? Maargoed. What’s done is done.
@Swelgje dat probeer ik misschien wel maar ze zeggen in t berichtje over t blocken dat je dat ook niet mag doen en dat ze die ook weer zullen blokkeren haha dus tja looks like I’m doomed
Ah nee balen zeg!