Het Kringloop topic

Niet in de kringloop gespot de laatste tijd, maar ik heb wel het ijzingwekkende instagramaccount Trisha’s Teapots voor je in de aanbieding:

Kijken op eigen risico

5 likes

Geweldig, dankjewel! Ben haar meteen gaan volgen. Ik spaar ze zelf overigens niet, maar vind het gewoon grappig om te zien welke creaties er allemaal zijn. (Zag er zelfs eentje van KitKat voorbij komen):smiley:

5 likes

Gewoon een zeer hysterische plant in zetten :wink:

5 likes

Eentje met deels roze bladeren. :sunglasses:

4 likes

Bloemenstof wordt een gilet voor m’n dochter en witte stof is kaaslinnen om op te borduren.

20 likes

Vondsten van gisteren en vandaag. 5 euro in totaal.

Jumpsuit en jurk van sissy boy

En deze heerlijk luchtige jurk.

61 likes

Die jumpsuit heeft mijn schoonzusje vorig jaar voor de volle mep gekocht, goede vondst!

3 likes

Ik heb hem ook gepast maar niet gekocht. Achteraf spijt van dus heeel blij toen ik hem gisteren zag!

5 likes

Wauw goede vondsten :heart_eyes:

1 like

Gisteren Kringloop Zuid in Maastricht (jumpsuit en eerste jurk) en vandaag Twiddus in Waalwijk.

3 likes

Superleuk, vooral de jumpsuit :heart_eyes:

3 likes

Daamnnn girllll :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

4 likes

Op maandag op de Noordermarkt (Amsterdam) is een kraam met Burberry trenchcoats volgens mij.

5 likes

Hartendief in Leiden

4 likes

Episode.

2 likes

Oude patronen. Gekocht als kado, maar ik vind ze wel heel gaaf!

18 likes

Leuke vondst en zo te zien best tijdloze modellen

3 likes

Omg omg omg!

4 likes

Wie gaat er morgen nog meer struinen over de Meimarkt in Tilburg :crescent_moon:

2 likes

Ik heb perongeluk iets illegaals gedaan op Vinted :smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear: en nu ben ik permanent geblokt en kan ik nooit meer voor 3 euro kinderkleertjes kopen echt kut

13 likes