Het Kringloop topic

Kan je niet met een ander mailadres een ander account beginnen?

4 likes

Nu ben ik wel benieuwd wat je hebt gedaan haha

12 likes

Haha ik had knock off nikes en die had ik erop gezet voor een tientje of zo. Wel met als titel “knock off” en dat is kennelijk verboden. Er mag niks namaak, okay snap ik maar ik dacht het zou mogen zo lang je t er maar bij zet. Er is zoveel namaak in omloop? Maargoed. What’s done is done.

@Swelgje dat probeer ik misschien wel maar ze zeggen in t berichtje over t blocken dat je dat ook niet mag doen en dat ze die ook weer zullen blokkeren haha dus tja :woman_shrugging:t3: looks like I’m doomed

1 like

Ah nee balen zeg!

2 likes

Dat heb ik ook eens gehad met nep Nikes op Marktplaats, ook al had ik er heel duidelijk bij gezet dat ze nep waren. Toen kreeg ik een waarschuwing.

Maar met een nieuw account en ander ip-adres kun je het wel weer proberen lijkt mij.

2 likes

Lekker optijd

36 likes

Ik vind het echt heel raar dat je dan niet eerst een waarschuwing krijgt, alsof iedereen de catalogusregels uit z’n hoofd kent

7 likes

Dat zei ik ook maar hadden ze echt geen boodschap aan. Zero tolerancebeleid of zo

Waarschijnlijk omdat Vinted zelf er ook problemen mee kan krijgen als blijkt dat je er namaak/nep kan verkopen omdat (door)verkoop van nepartikelen Europa verboden is

6 likes

Inderdaad, heb ook al met ze in de clinch gelegen. :grimacing: , had een paar handgemaakte kleertjes er op staan , zo ongeveer tegen kostprijs, was ineens alles er af gehaald en werd ik beticht van commerciële verkoop, terwijl er tig mensen zijn die gewoon een webshop op vinted hebben met nieuwe handgemaakte producten tegen winkelprijzen. Denk dat het misschien aan de omschrijving ligt of zo, dat de computer je er uit pikt. Ben in verweer gegaan maar viel ook niet over te praten

4 likes

Ik bedoel ook niet dat ze opnieuw nepdingen moet verkopen, maar dat ze gewoon weer kan shoppen.

3 likes

Ja ik! Wij gaan vanaf 22:00 meteen

2 likes

@Pinda @Luzarl ik twijfel nog heel erg. Wil mijn hond niet heel lang alleen laten, maar weet ook niet of ik hem mee kan nemen?

1 like

Het is wel heel druk nu hoor dus ik weet niet of ik dat zou doen

4 likes

Wij zijn nét thuis, leuk, maar ergggg druk. Nog geweesr @Issaaa
En nog iets gekocht @Luzarl

4 likes

Nee, voor een vriend wel een paar gekke kleren :joy: maar het was idd veel te druk en ik had last van mn ogen, weet niet hoe of hoezo. Hebben de Heuvelstraat gedaan, straatje van de boekanier, pleintje bij de kattenrug en toen weer naar huis. Vorig jaar heb ik ook heel het Koningsplein enzo gedaan maar het is altijd veel te druk naar mijn smaak. Jij?

1 like

@Pinda @Luzarl ik ben niet meer geweest. Als het zo druk is, word niet alleen ik gek maar mijn hond ook.

Morgen is er een rommelmarkt/braderie bij 't Hofke in Eindhoven, daar kan ik heen zonder hond en ook bijtijds thuis zijn voor hem.

5 likes

Vanmiddag een WG Bloempot gescoord +
Een Lee broek + Hugo Boss trui

14 likes

Heeft @pastelzwart die van haar alweer teruggebracht :joy:?

22 likes

Deze zijn er in allerlei maten trouwens en voor de liefhebber: je ziet ze heeel veel als je er eenmaal naar kijkt (en vanaf nu dus ;)).

1 like