Het Kringloop topic

Ohja helemaal vergeten! Ik had ook nog 2 prachtige theepotten gespot.

48 likes

Deze ‘zakdoek’ vaas afgelopen weekend gescoord bij mijn lievelings kringloop. Heel blij mee. En nog 3 Agatha Christie pockets voor 0,75 p/s.

Edit: leuk detail is dat de tafel, het schilderij (een zwart/wit foto van Parijs in 1949), het schelpenbakje (mijn sleutel bakje) en de marmeren waxinehouder ook allemaal kringloopvondsten zijn.

49 likes

Heel veel geluk had ik vandaag op de boekenafdeling!

49 likes

Ik had ook echt een goede kringloopsessie. Ik vermoed dat veel mensen hun huis hebben opgeruimd in de kerstvakantie en dat dat nu allemaal in de kringloop ligt. Er lagen zoveel mooie spullen.

Ik had 6 west Germany borden voor 3 euro, een wollen sjaal uit Italië in perfecte staat voor 4 euro en 3 schaaltjes voor 1,50 euro.

Als bonus ook nog een mooie theepot gespot.

48 likes

Goede score zeg! :heart_eyes: Je motiveert me om vanmiddag ook even te kijken

1 like

voor degene die van vintage kleding houden. Ga zeker naar leeghalen in almere, hele grote kleding collectie in goede staat, prijs is vaak 10 euro en jassen bv 35, maar wel echt supermerken ertussen

6 likes

Ik heb afgelopen weekend dit boek gekocht. Zag er nog netjes uit en leuke recepten

11 likes

Wauw, goede score! Die sjaal heeft ook een perfecte kleur :smiling_face_with_three_hearts: Soms dan vind ik de kracht niet meer om voor de 1938x teleurgesteld de winkel uit te gaan, maar denk dat je weleens gelijk zou kunnen hebben met je opruim+kerstvakantie-theorie, dus ga volgende week ook weer eens een gokje wagen!

3 likes

Even naar de kringloop in de buurt geweest.

21 likes

Ik kocht deze Aabe deken in perfectttte staat <3

23 likes

Wat een snoesje! Zijn zulke fijne dekens. Ik lig nu onder een hardroze exemplaar op de bank en als het vriest zorgt een ultiem lelijk bruin exemplaar ervoor dat ik de ruiten van mijn auto niet hoef te krabben.

4 likes

Nostalgie!

4 likes

Vandaag nog langs een andere kringloop gegaan. Ik zag dit kinderserviesje, meteen gekocht. Nu nog een kind, haha

35 likes

Wow goede vondst. Mijn dochter zou dit geweldig vinden

1 like

Ik kwam de koe variant tegen van mijn honden gieter. Niet mijn foto en niet mee naar huis genomen want ik knoei er dus steeds mee :sweat_smile:

Maar toch leuk dat het bestaat.

550x412

Voor de liefhebbers, ter adoptie:

22 likes

Ik heb een nieuw kantoor en het is nog een beetje kaal. Morgen ga ik op zoek naar leuke bloemen/plantjes/iets anders als vulling.

5 likes

Haha ik heb de kattenvariant van je hondengieter. Voor mij werkt hij ook niet fijn maar als badspeeltje is hij top

3 likes

Hahahaha ik zie nu pas dat ik de foto’s was vergeten.

18 likes

Vandaag zeer goed geslaagd ik zag ik’t zelf

2 witte WG bloempotten, een kleinere variant en de pot met de plant erin is nieuw en enorm groot! Komt helaas op de foto niet over.

De zwarte bloemenvaas is ook WG.

:blush:

18 likes

Ik heb zojuist dit Jacob Kimmie jasje gescoord bij de kringloop voor €7!

21 likes