Het Kringloop topic

Dit is ‘m

6 likes

Verloor mijn koekie bij de boo-gie-mu-zieeek

9 likes

Omg dat spel kan ik me nog zo goed herinneren, wat leuk!

6 likes

Mooie set! Is het uranium glas? Denk het net niet qua kleur maar misschien wel leuk om te testen!

2 likes

Glas (vaak groen of geel dus) waar klein beetje uranium in zit en wat oplicht onder uvlicht!

2 likes

Is er geen app voor op je telefoon die dat licht geeft? Ben benieuwd! Het lijkt er wel op dus wie weet :grin:

9 likes

Wow nu moet je wel een feestje geven met een enorme blacklight en dan je drankjes serveren in die glazen

14 likes

Wauw wat vet!

2 likes

Haha heel erg vet!!

6 likes

Waarom een cowboy laars vaad bij de urban outfitters kopen als er een van 2 euro bij de kringloop staat!

32 likes

Dat Billie Eilish, die neon groen haar had, dit dan weer moet ontdekken hier.:green_heart:

4 likes

Vandaag weer een goede buit bij de kringloop! Rondje Alkmaar.

Vintage jack

Messing kandelaar en hanger

Olifantje voor mijn schoonvader

En een prachtige boekensteun voor maar €5!

En nog 2 jurken waarvan één voor mijn moeder.

24 likes

Laura Ashley stof! Hier word ik heel blij van!

24 likes

Theeset, handgemaakt in Griekenland. Misschien niet ieders cup of tea maar ik vind het heerlijk

40 likes

Nadat ik eind november voor het eerst in jaren de kringloop bezocht, is het vuurtje weer aangewakkerd. :smiley:
Afgelopen week ging ik weer, en heb ik ook mijn 5-jarige dochter voor het eerst meegenomen. Ze houdt erg van prentenboeken en ik wilde eens samen kijken met haar of die er veel zijn in de kringloopwinkel.
Dat wisselt per winkel, maar in Amersfoort was er heel veel aan kinderboeken. Op een gegeven moment had ze een stapeltje verzameld, ging ze in een stoel in de leeshoek zitten en zei ze ‘mama loop maar verder, ik ga deze boeken even bekijken’. :heart: Ze heeft 5 prentenboekjes gevonden en 4 Borre-boekjes.

Ik had ook mazzel, en vond dit:

Nigella Bijt stond al een tijdje op mijn lijstje om te lezen want ik vind Nigella Lawson geweldig. Maar ik kon het boek tot afgelopen week nergens voor een nette prijs vinden. In mijn kringloop zetten ze de week van binnenkomst altijd met potlood aan de binnenkant en hij was net die week binnengekomen.

Celebrating Baking is een boek in het Engels en ik kan online niets vinden over het boek. Het is uitgebracht door het Zuid-Afrikaanse merk Clover dat vergelijkbaar is met Unilever. Ik ben heel benieuwd naar de recepten die er in staan, en nu ik weet dat het blijkbaar een tamelijk zeldzaam boek is vind ik het extra leuk dat ik het gevonden heb.

Cakes & Bakes heb ik meegenomen voor een familielid, deze is als nieuw. Zelf heb ik hem ook en het is een heel fijn boek.

Traditionele Taarten, Koekjes en Cakes had ik al weleens ergens doorgebladerd maar toen vond ik het boek te duur, nu had ik hem voor 1,80.

Het Hollands Bakboek is wat dunner en had ik online al eens voorbij zien komen. Voor 1 euro kon ik hem niet laten liggen. Er staan diverse recepten in die ik wil proberen.

Voor al deze boeken bij elkaar was ik 10,80 kwijt. :partying_face:

Op boeken ben ik erg zuinig dus ik neem boeken uit de kringloop alleen mee als ze er nog goed en schoon uitzien, en dat zagen deze gelukkig. En als een boek thuis toch tegenvalt bewaar ik de recepten die wel oké zijn d.m.v. een foto of een kopie, en breng ik het boek net zo makkelijk weer terug naar de kringloop.

Ik vond ook nog 2 Libbey whiskyglazen, voor 1 euro per stuk, en een groot melamine serveerbord van Hema. Ik had al een paar exemplaren van deze, en vind het fijn deze te gebruiken als ik bijvoorbeeld bak voor school / werk. De borden kunnen tegen een stootje en ik gebruik ze liever dan hele dure borden of schalen. Hij kostte maar 65 cent. :smiley:

42 likes

Ik was een dagje kringlopen met een vriendin in Den Haag. Het was een geslaagde dag dus hierbij mijn shoplog:

Twee jasjes, een blousje en basic trui

Een fantastische kaars

Voor peuter:

Boekensteunen uiteraard ook voor kind

De donut mok is echt veel groter dan op de foto lijkt. Die gaat mee naar kantoor.

Deze alvast voor volgende kerst

En dit taartplateau

52 likes

Hele leuk dingen en die kaars is echt prachtig :heart_eyes:

4 likes

Wow wat een geweldige aankopen!

5 likes

En die vriendin van haar kocht dit;

Plus nog het boek the Midnight library. Dat vodje rechts is een jurkje :innocent:

34 likes

Aww die puzzel :smiling_face_with_three_hearts:

3 likes