Wat een leuke vondsten @DrWrenKingston en een lekker warm interieur.
Hele kleine kans, maar mocht ooit iemand dit bordje tegen komen (en dan exact deze versie) wil je je het dan laten weten? Ik zoek hem maar kan het echt nergens vinden
Jaa, maar deze is helaas verkocht
Toch bedankt voor het mee denken!
Ah hahaha, dat vind ik ook zo’n schattige kringloop!
Ja, ze helpen je daar zo lief. Ik zocht een keer een set van 6 glazen en die dames gingen alles af om het compleet te krijgen.
Ik was vandaag bij een voor mij nieuwe kringloop en denk dat dit mijn nieuwe favoriet is!
Het zoekboek is voor mijn moeder
Beetje saai maar deze bak ga ik gebruiken voor sensory bakken voor mijn zoontje.
Deze kist vond ik zo leuk en toen bleek er binnenin nog meer leuks te zitten!
En mijn allerbeste vondst. Verstopt tussen de paasdecoratie.
OMG die prijs van de bakvorm! Wat een mazzel. Veel bakplezier gewenst!
Ja bizar he! Ik dacht eerst dat er 20 stond en dat had ik al een goede deal gevonden.
Ahhh sneu die kist, iemand heeft dat helemaal met de hand gemaakt zo te zien, en de ontvanger brengt het gewoon naar de kringloop
Ja ik denk dat het iets van een surprise was ofzo. Maar gelukkig naar de kringloop ipv de prullenbak. Nu heeft er tenminste nog iemand plezier van.
Even weer een keer na lange tijd bij de kringloop geweest. Ik zocht bij het Zeeman pak nog een leuke tops en die heb ik gevonden! Ook nog messen gevonden van een bestek serie die ik al jaren bij elkaar aan het sprokkelen ben bij de kringloop en een bloemen steker.
De buit:
Het pak:
Ik heb officieel een nieuwe favoriete kringloop. De spelletjes waren 2 euro per stuk. De bakbonen 50 cent en de bakvorm 4 euro. Na 2x geluk toch maar even gevraagd of ze er misschien nog meer hadden (nee).
Ohhh wat een mazzel weer met die vorm! Prachtig, geniet er van!
Het voelt bijna ongeloofwaardig . Twee vormen in twee weken. Misschien moet ik volgende keer een staatslot kopen.
Wellicht woont daar iemand die gestopt is met bakken en niet weet hoeveel NW-vormen waard zijn. Als ik jou was zou ik dagelijks langs gaan daar.
Ik val even binnen met een vraag. Zijn er in de gemiddelde kringloop nog DVD’s te koop? Mijn kind heeft spijt van een aantal weggegeven DVD’s een aantal jaren geleden en nieuw zijn ze er niet meer natuurlijk.
Ja hoor, ik heb laatst bij de kringloop in Amersfoort bijvoorbeeld de DVD-bak doorgenomen op zoek naar kinderfilms. Ik vond toen niet wat ik zocht, maar vond hem later wel op Marktplaats voor weinig geld. In Amersfoort hadden ze behoorlijk veel.
Soms verdwijnen films ineens van streamingdiensten en dat leverde laatst een klein drama op.
Jazeker!
In de kringlopen hier in de buurt worden DVD’s echt heel veel verkocht!