Het Kringloop topic

Aaaah super dank jullie wel dan gaan we van de week eens kijken!

Op vinted kun je ook kijken, daar worden ook dvds verkocht mocht je het in de kringloop niet kunnen vinden

2 likes

De prijs verschilt hier wel heel erg tussen de verschillende kringlopen trouwens. De één verkoopt (disney)dvd’s voor 4 euro, de ander voor 50 cent. Als je er een flink aantal koopt dan scheelt dat nogal.

Bedankt voor de tip, volgens mij zitten hier in de stad sowieso drie kringlopen dus we zullen eens een ronde maken

3 likes

Ik moet hem nog poetsen, maar laatst een zilveren eendenschaal gekocht :pleading_face:

73 likes

Ik weet niet of jouw stad een vrijmarkt heeft op Koningsdag, maar daar verkopen mensen ook vaak dvd’s.

1 like

Goeie tip, alleen heeft het kind autisme en is al overprikkeld bij de gedachte en ik heb geen idee welke ik zou moeten kopen haha dus vandaar dat ik aan de kringloop dacht. Maar als ze daar niks hebben moet het maar een lijstje maken dan koop ik al die kleedjes leeg :wink:

4 likes

Snap ik wel hoor, zo’n dag is ook intens. Maar bij de kringloop liggen ze ook gewoon zoals hierboven al werd gezegd. Een lijstje van tevoren maken is sowieso slim, dan heb je echt een doel samen.

4 likes

Welke film is het?

4 likes

Het zijn afleveringen van de serie van Thomas de stoomlocomotief, en dan specifieke seizoenen 🫣

2 likes

Oh nee daar kan ik niet aan helpen.
Misschien je op marktplaats een gezocht artikel plaatsen.

5 likes

Op Vinted staat ook veel. Zag bijvoorbeeld deze

https://www.vinted.nl/items/4183543860-thomas-de-trein-dvds-11-stuks

6 likes

Een verzamel shoplog van de afgelopen 2 maanden wat betreft boeken. Ik lees minstens één boek per week dus ik kan weer even vooruit! Zo leuk ook om boeken die op je tbr lijst staan te vinden voor een paar euro. Of een schrijver tegen te komen waarvan je graag iets wil lezen. Alle boeken hebben max €3 gekost.

En afgelopen vrijdag deze meegenomen.

Deze week had ik ook het boek Camino van Anya Niewierra meegenomen maar bij thuiskomst bleek ik maar 192 van de bijna 400 pagina’s te hebben. Had de persoon die het boek gedoneerd had de helft eruit gescheurd en het daarna heel netjes weer vastgeplakt? Zo vreemd!? Gelukkig kon ik hem gewoon weer retourneren waarbij ik mijn geld weer terugkreeg.

42 likes

Wauw wat een goede vondsten zeg! Dat boek van Ocean Vuong vond ik zelf echt prachtig.

2 likes

Wat?? Waarschijnlijk de recepten die ze zelf wilden houden eruit gescheurd? Maak daar een foto van of schrijf ze over zou je denken :sweat_smile:

Beetje van hetzelfde kaliber als een puzzel inleveren waarvan je weet dat er stukjes ontbreken

4 likes

Wow er zitten idd echt hele goede boeken tussen! Goede vondsten!!

1 like

Maar de camino is toch een leesboek? Of ook een kookboek?

5 likes

Heb deze jurk gekocht in een vintage winkel in Parijs en hem naar de droogkuis (stomerij) gebracht maar hij heeft nog steeds een vrij sterke geur :sweat_smile: en ik ben ook niet helemaal zeker over hoeveel kreuken in deze jurk acceptabel zijn, want ik denk dat ik 'm nooit kreukvrij krijg (mag niet in contact komen met stoom of water) en de stof heeft volgens mij zo’n kreukeffect maar ik vind het misschien wat té kreukelig, of ik moet er gewoon aan wennen.

13 likes

Mooie jurk! En leuk dat je hier weer post :smiley:

4 likes

Met een föhn? Of mag dat ook niet.

1 like