Ik ga met Koningsdag weer naar het Stadswandelpark in Eindhoven.
Niet heel veel op mijn lijst staan:
- Spullen voor mijn groep 4
- Aankleding voor de woonkamer
Ik ga met Koningsdag weer naar het Stadswandelpark in Eindhoven.
Niet heel veel op mijn lijst staan:
Ik zoek
Vorige week ook nog een mooie set glazen en SET gescoord. Rechtsboven zie je ook een stukje van een mooie blauwe serveerschaal die ik vond.
Bij mij werkt het juist averechts als ik met een lijstje in mijn hoofd een kringloop of rommelmarkt bezoek, dan vind ik meestal niks. De mooiste schatten die ik gevonden heb waren juist totale verrassingen, als ik op de bonnefooi ging.
Met Koningsdag wil mijn dochter wat boekjes scoren dus we gaan dan wel even naar de rommelmarkt.
Same here.
Misschien ook nog wel ff leuk om te posten.
Dit zondag op een 2e hands markt gescoord.
Vaas, zonnebril van Jimmy Choo, maan spiegeltje voor op mn dochter dr kamertje, fotolijst met poster en een boek.
Alles denk ik samen voor ongeveer 35 euro.
Dat boek! Love it.
Dit wiegje heb ik vandaag gekocht voor €2,95. Ik kon hem niet laten staan want met precies zo’n wiegje heb ik eerder uren gespeeld.
Inmiddels heb ik beits gekocht en ik ga een nieuwe klamboe maken want deze hoort er niet bij (veel te lang aan de achterkant). Hij moet ook nog verstevigd worden want hij wiebelt een beetje.
Maar zó blij ermee.
Is het voor poppen?
Zojuist op een hele collectie Lona Mila gestuit bij de kringloop. Meeste met de kaartjes er nog aan, zal denk ik oude collectie van een winkel zijn?
De lichte broek is van een ander merk.
Ja ![]()
Geweldig dat karretje!!
Dit zijn mijn aankopen van vandaag. Ben niet zo lang geweest, want het begon te regenen. 13 euro betaald voor alles.
Ik ging voor een leuk bakboek en bakspulletjes, maar het aanbod was mager hier
Alles was hier helemaal verregend. Zo sneu voor al die kinderen. We waren ook heel snel weer thuis.
Dan maar shoppen op Vinted voor een spijkerjasje :’)
@Vaski goede aankopen!
Ik was denk ik te laat want zag vooral kinderzooi. Uiteindelijk alleen deze kaarsen gescoord voor €7 totaal.
Ik was vroeg en ik had alsnog het gevoel dat ik te laat was
Kinderspul heb ik ook overgeslagen.
Ik heb zelfs niks gekocht
Ik vond dat er veel rommel was en weinig nette kramen (ik weet dat “rommel” subjectief is maar ik bedoel artikelen in slechte staat die eigenlijk niet geschikt zijn voor de verkoop).
Hier ook erg veel rommel, spullen die ik waarschijnlijk niet eens meer naar de kringloop zou hebben gebracht.
Mijn dochter heeft wat boekjes en kraaltjes gevonden.
Heel herkenbaar jullie verhalen!
Hier ook veel rommel, alsin goedkoop plastic speelgoed, veel beschadigde spullen en hopen kleren.
Kleren die wel uitgezocht waren, vond ik erg duur maar dat kan ook aan mij liggen.
Ik betaal geen €10-€15 voor een H&M jurk, die wat was en draagschade vertoont.
Gisteren 2 van deze bloempotjes gescoord in de kringloop, erg blij mee ![]()
Vandaag op de vrijmarkt helaas niets kunnen vinden, veel speelgoed en spullen die het verkopen niet (meer) waard zijn, jammer.
Hier helaas ook niet kunnen scoren op de vrijmarkt, ik zocht naar nieuw leesvoer en misschien wat leuke accessoires voor in huis of misschien wat kleding. Maar ook hier alleen maar troep en kinderspeelgoed. Qua boeken had ik keuze uit haar naam was Sarah (deze echt tig keer voorbij zie komen) of versleten jaren 80 streekromans. Nee bedankt. Zo jammer! Had er echt veel zin in, dan volgende week maar weer eens wat kringloopwinkels bezoeken.