Alles samen voor 3 euro!
Ik zou zo bang zijn dat er stukjes puzzel ontbreken
Is er een aanrader voor kringloop in Woerden?
Heb morgen een afspraak voor mn werk en vind t altijd leuk om in mn pauze even te neuzen voordat ik terug naar kantoor ga
Ja snap ik voor 75 cent wil ik het erop wagen
Zo blij met ‘mijn’ kringloop.
10 mooie kledingstukken (Benneton, Only, Hema, H&M dus geen bijzondere merken) voor 28 euro
Die mini tractoren zien er dubieus uit
poah das mien merk
oh mijn vriend zou hier zo goed op gaan
The thrift gods have blessed me!!! Ik heb in de afgelopen weken een shirt van Yohji Yamamoto (!!!) gevonden voor 7,5 (ik vind hem online tweedehands voor 250 dollar) en net een top van Wolford, nog helemaal nieuw voor 5 (oorspronkelijk 165)
Mijn zoontje is momenteel helemaal dino fan dus toen ik deze rok voor 1 euro zag moest ik hem wel meenemen. Het is echt zo’n goedkoop ali express stofje maar ach. Volgens mijn kind ben ik nu een dino prinses dus worth it.
Hahaha heerlijk! Zo heb ik een paar schoenen voor vijf euro, zo goed als nieuwe, die ik op Zalando voor 200 tegenkom.
Leuke rok @Chesirecat !!
Ja fotootjes graag!
Ik post binnenkort nog eens een haul van de afgelopen maanden!
Haul van de afgelopen maanden! Vooral kringwinkel, maar ook wat rommelmarkt en Think Twice. Alleen een beetje moeilijk te fotograferen omdat bijna alles zwart is
T-shirt met open achterkant
Volledig zijden blouse
Zara trui
Soort kimonoding
Lange jurk COS
Tops met open achterkanten om in te gaan feesten deze zomer (hopelijk)

Lange jurk van Weekday met split
Wolford sheer top (ziet er mega stom uit zo, maar is wel een leuke layering piece denk ik en voelt heel kwalitatief en zacht aan)
Heel uniek hemd, als je de knoopjes sluit krijg je een soort ruffle
Broek die lijkt op rok, in het echt meer grijsblauw
Nastygal jurk, was nog nieuw met kaartjes
Vintage jas
Hét Yohji t-shirt, het is eigenlijk een mannenshirt
Toepasselijk T2 shirt
Vintage jurk
Bonusfoto, mijn eerste designerbag, op reis tweedehands gekocht
Edit: sorry voor de crappy foto’s
Wat voor spullen verkocht goed?
Mijn glaswerk, bloempotten, vasen, manden en een doos vol met random zooi (haaraccessoires, een vergiet, knuffels, opbergbakjes, en wat ik dan ook maar aan ongebruikte spullen in huis had). Al mijn tasjes waren aan het einde van de dag ook weg.
Nu moet ik zeggen dat ik de meeste van die dingen €0,50 of €1 had geprijsd, omdat ik echt geen zin meer had om die weer ingepakt mee naar huis te nemen. Tasjes soms 2 of 3 euro.
Ik heb een aantal kringloopjes rondom de Vogezen gedaan. Het viel allemaal een beetje tegen, vond het erg duur.
Maar wel weer een pareltje gevonden. Even wat liefde geven en dan is die weer als nieuw. 10tje
Bizar wel dat dat zo goed verkoopt eigenlijk op een markt! Ik dacht dat IJhallen focus had op vintage en kwalitatief goede spullen, en dan blijkt dat echt kringloopspul eigenlijk beter verkoopt.
Boeken verkopen ook goed, terwijl ik altijd dacht dat daar geen vraag naar zou zijn bij bijvoorbeeld IJhallen.
Ergens vind ik het (voor mezelf!) dus wel normaal om geld voor mijn (nog goede) kleding te vragen, maar geld vragen voor een gelezen boek of troepjes voor in huis voelt dan als overdreven en alsof ik het eigenlijk moet weggeven ipv geld voor vragen.
(Wel bizar hoeveel aangebrande pannen je op een tweedehands markt kan vinden, wtf moet daar echt om lachen. Niet een beetje gebruikt maar echt met zwarte plekken en veel krassen en nul anti aanbaklaag. Dat mensen dat meebrengen? Dat mensen daar geld voor vragen? Dat mensen dat kopen???)
Het is natuurlijk net hoe je het bekijkt. Kleding is net zo goed gebruikt en troep in huis als je het niet meer draagt. Alleen maar duurzaam dat een ander het nog weer gebruikt! Aan vrienden of familie zou ik het ook zo weggeven, maar die hebben zelf natuurlijk ook al genoeg troep in huis. Aan vreemden voel ik geen gêne om een symbolisch bedrag te vragen. Zeker niet op zo’n markt.
Onze buurman daar kwam al jaren op de markt en had altijd veel vintage waar, maar hij zei ook dat de markt door de jaren heen is veranderd en dat die vintage dingen nu minder goed verkopen (hij vroeg er ook wel echt de hoofdprijs voor).
En met zooi bedoel ik bijvoorbeeld ook een nieuw vergiet van villeroy & boch. Voor mij is dat zooi, omdat ik het niet gebruik. Voor een ander is het een leuke vondst. Idem met de mooie stoffen haarclips met grote strik. Maar er zaten inderdaad ook “echte troepjes” tussen.