Check! Daar had ik al rekening mee gehouden ja Ik heb VEEL spullen, dus dat compenseert weer. En goed om te weten dat zelf shoppen een hele zoektocht is… Wie weet kom ik nog een leuke vondst tegen.
Yes, die staan klaar!
Op de ijhallen verkopen is zo leuk! Ik zou sowieso stoeltjes meenemen, idd zonnebrand, een petje en een muziekboxje.
Qua verkoop heb ik de 1e keer dat ik er stond het meest verdiend, de andere paar keer beduidend minder. Maargoed ik vind het altijd een gezellige dag met vriendinnen en andere mensen die er staan.
Love de Ij-hallen. Al zeker tien jaar boek ik ongeveer eens per jaar een kraam. Meestal verdien ik net de kraamhuur+ een patatje terug, maar heb altijd zo’n gezellige dag. Moet je natuurlijk wel een beetje geluk hebben met het weer.
Het was gisteren ook echt een leuke dag! Het weer was natuurlijk top, we hadden gezellige buren en ik heb ook echt lekker verdiend.
Gek genoeg ging de kleding helemaal niet (terwijl ik bijvoorbeeld voor de meeste shirtjes en bloesjes €1 of €2 vroeg). Het zal vast niet hebben geholpen dat er tegenover ons een hele lange kraam met bergen vol met nieuwe Zara kleding stond in allemaal zomerse kleuren. Daar waren heel veel mensen aan het graaien.
Gelukkig hadden we ook nog plek in de auto om andere spullen mee te nemen en vooral daar heb ik mijn winst uit gehaald. Binnenkort nog 1 ronde Vinted en dan ben ik er weer klaar mee
Met die buurvrouw die meer op dr telefoon zat dan opletten op potentiële kopers?
Ohhhh wauw waar is dit precies? Ik wil er ook heen!
Jacks of Bath!
Ik zou zo bang zijn dat er stukjes puzzel ontbreken
Is er een aanrader voor kringloop in Woerden?
Heb morgen een afspraak voor mn werk en vind t altijd leuk om in mn pauze even te neuzen voordat ik terug naar kantoor ga
Ja snap ik voor 75 cent wil ik het erop wagen
Zo blij met ‘mijn’ kringloop.
10 mooie kledingstukken (Benneton, Only, Hema, H&M dus geen bijzondere merken) voor 28 euro
Die mini tractoren zien er dubieus uit
poah das mien merk
oh mijn vriend zou hier zo goed op gaan
The thrift gods have blessed me!!! Ik heb in de afgelopen weken een shirt van Yohji Yamamoto (!!!) gevonden voor 7,5 (ik vind hem online tweedehands voor 250 dollar) en net een top van Wolford, nog helemaal nieuw voor 5 (oorspronkelijk 165)
Mijn zoontje is momenteel helemaal dino fan dus toen ik deze rok voor 1 euro zag moest ik hem wel meenemen. Het is echt zo’n goedkoop ali express stofje maar ach. Volgens mijn kind ben ik nu een dino prinses dus worth it.
Hahaha heerlijk! Zo heb ik een paar schoenen voor vijf euro, zo goed als nieuwe, die ik op Zalando voor 200 tegenkom.
Leuke rok @Chesirecat !!