Het Kringloop topic

Zo’n vrolijk vaasje :heart_eyes:

Deze cuties moesten ook mee

Nog een klein schaaltje en twee boeken

46 likes

Wow, dat laatste boek is echt een topvondst. Heel mooi vormgegeven en toegankelijk voor kinderen.

1 like

Kijk wat voor wanstaltige parel ik vandaag heb gevonden op straat :heart_eyes:

60 likes

Wanstaltig? Ik vind ‘m prachtig! Wat een vondst!

15 likes

Groetjes uit Bath.
Geen kringloop, maar moet deze theepotten echt even delen

51 likes

Ik ga niet zo vaak naar de kringloop, wist niet eens dat er een in mijn stad zat, maar toen ik er langs liep ben ik toch even naar binnen gegaan. Niks gekocht, maar best leuke dingen gezien! Ze hadden ook ontzettend veel bordspellen, boeken en dvd’s.

11 likes

Ik heb gisteren en vandaag wat kringlooprondjes gedaan en wil deze graag delen met jullie + een korte review.

Kringlopen zoals Terre Des Hommes, 2Switch, Het Goed of Rataplannen ontwijk ik. :sweat_smile:

https://maps.app.goo.gl/3BgpiebNZBQPNv7o8?g_st=ic
De Oude Spar in Geesteren :star::star::star::star: Zit er geloof ik al lang maar heeft een metamorfose doorgemaakt. Focus op antiek, vintage en retro. Aan de prijs, maar een hele nette zaak. De eigenaren weten wel wat de spullen waard zijn.

https://maps.app.goo.gl/AvPokJorwoFfxuyi9?g_st=ic
Rootinck Winterswijk :star::star::star::sparkles: mooie winkel, veel antiek, meer gericht op brocante dan op retro. Ook flink aan de prijs maar ook deze eigenaar weet wat die verkoopt.

https://maps.app.goo.gl/aSatmXu6d4hKqAXi8?g_st=ic
Kringloop Outlet in Goor :star::star: WTF :joy::joy: Vet vage eigenaren die tegen een kant zeggen wanneer er geen prijs op iets staat, dat die klant maar naar huis moet gaan en later terug komen, waarna de klant geïrriteerd reageert en de eigenaar vervolgens zegt dat de klant maar een pilletje moet nemen. Hoe dan ook, mooie spullen, wel belachelijk duur voor de spullen. Iets ruimte voor onderhandelingen maar niets gekocht want totaal geen gunfactor meer.

https://maps.app.goo.gl/fmFhbaqUizpqUccP6?g_st=ic
Kringloop ‘t Vosje :star::star::star::star::star: fantastische winkel. Zoals een kringloop hoort te zijn. Ik ben groot fan. Met pareltjes, goede prijzen, mooie spullen en vriendelijke eigenaresse. Gaat alleen verhuizen naar Enschede geloof ik. Maar dit is hoe een kringloop hoort te zijn. Voor de gemeenschap, zonder gekke prijzen, met de pareltjes maar ook aandacht voor elkaar.

https://maps.app.goo.gl/FchujkP1iTGvF57m8?g_st=ic
EHB Hengelo. :star::star::star: Duur, eigenaren weten van prijzen, wel heel veel en je kunt aardig neuzen. Maar ik ben snel weer weggegaan. Kan bijna in de categorie Rataplan scharen.

16 likes

Iemand hier al eens bij de IJ-hallen geweest? Wat was jullie ervaring?

Ik ga morgen voor het eerst. Vooral om (kleding) te verkopen, ik heb samen met een vriendin een kraam. Maar ik wil ook zelf even rondkijken als het lukt. Ben benieuwd… :hugs:

2 likes

Mijn ervaring is dat je in de ochtend opkopers ziet die veel spullen willen voor weinig geld. Als je daar zin in hebt, ben je af van veel spullen in een keer en anders wacht je op betere prijzen…

Het is handig om veel muntgeld en zonnebrand mee te nemen!

2 likes

Wooooow deze post verdient echt meer likes :star_struck:

3 likes

Speciaal voor jou, meer theepotten.
(Rest van de mensen: meer foto’s heb ik niet).

22 likes

Die teatoaster 🥹

4 likes

Check! Daar had ik al rekening mee gehouden ja :sweat_smile: Ik heb VEEL spullen, dus dat compenseert weer. En goed om te weten dat zelf shoppen een hele zoektocht is… Wie weet kom ik nog een leuke vondst tegen.

1 like

Yes, die staan klaar!

2 likes

Op de ijhallen verkopen is zo leuk! Ik zou sowieso stoeltjes meenemen, idd zonnebrand, een petje en een muziekboxje.
Qua verkoop heb ik de 1e keer dat ik er stond het meest verdiend, de andere paar keer beduidend minder. Maargoed ik vind het altijd een gezellige dag met vriendinnen en andere mensen die er staan.

3 likes

Love de Ij-hallen. Al zeker tien jaar boek ik ongeveer eens per jaar een kraam. Meestal verdien ik net de kraamhuur+ een patatje terug, maar heb altijd zo’n gezellige dag. Moet je natuurlijk wel een beetje geluk hebben met het weer.

4 likes

Het was gisteren ook echt een leuke dag! Het weer was natuurlijk top, we hadden gezellige buren en ik heb ook echt lekker verdiend.

Gek genoeg ging de kleding helemaal niet (terwijl ik bijvoorbeeld voor de meeste shirtjes en bloesjes €1 of €2 vroeg). Het zal vast niet hebben geholpen dat er tegenover ons een hele lange kraam met bergen vol met nieuwe Zara kleding stond in allemaal zomerse kleuren. Daar waren heel veel mensen aan het graaien.

Gelukkig hadden we ook nog plek in de auto om andere spullen mee te nemen en vooral daar heb ik mijn winst uit gehaald. Binnenkort nog 1 ronde Vinted en dan ben ik er weer klaar mee :smile:

9 likes

Met die buurvrouw die meer op dr telefoon zat dan opletten op potentiële kopers?

2 likes

Ohhhh wauw waar is dit precies? Ik wil er ook heen!

1 like

Jacks of Bath!

3 likes