Het Kringloop topic

Ja hier organiseren ze ook dingen!

3 likes

Nog tips voor goede?

2 likes

Bij ons mocht je een bananendoos vullen voor een tientje, maar heb toch maar ff overgeslagen. :stuck_out_tongue_winking_eye:

Niet echt eigenlijk :grimacing: ik kom geregeld bij de kofferbakmarkt in het Nesbos (Onderdijk) en andere lokaal georganiseerde rommelmarkten. Is wel leuk, maar een aanrader is een groot woord. Valt me sowieso op dat bij die van het Nesbos veel dezelfde handelaars zijn, ik vind particuliere rommel leuker

1 like

Bakkeveen!

2 likes

Ik vind Noppes anders ook heel erg duur geworden en met sommige dingen juist duurder dan Rataplan. Ook met kleding. Ik kwam er een aantal jaar geleden regelmatig toen ik dichter in de buurt woonde, maar toen ik laatst een rondje deed met een vriendin, viel het mij op dat Noppes vrijwel even duur is als Rataplan, Opnieuw&Co en Het Goed. Ik denk dat al die ketens ondertussen wel weten waar ze goed geld op kunnen verdienen. Maar een onpopulaire mening: ik vind het eigenlijk niet meer dan normaal dat de prijzen duurder zijn geworden. Ja, ze krijgen de spullen gratis, maar alles is duurder geworden (zoals elektriciteit, huur van de panden, lonen van medewerkers (bij Het Goed zijn het bijv niet alleen vrijwilligers) etc). Daarnaast is de kwaliteit van kleding ontzettend naar beneden gegaan en kost het sorteren heel veel tijd. Veel kringlopen besteden dat weer uit en ook dat kost geld.

Edit: dan heb ik het met name over de ketens in de Randstad.

2 likes

Zocht al tijden taartbordjes en ben dol op alles met gouden randjes en schattige bloemetjes dus dolblij hiermee. Drie euro bij elkaar :heavy_check_mark:

23 likes

50 cent betaald voor dit leuke huisje. Hij gaat voorlopig in de keuken shinen bij mijn bakspullen.

68 likes

Kringloopboulevard Alkmaar en €3,90 gespend :sunglasses:

31 likes

Ik ben in Italië en heb al heel wat winkeltjes gezien. Wat een prachtige spullen hebben ze hier allemaal. Maar tot op heden nog niets meegenomen.

En ik zag deze, maar deze kan haast niet legit zijn voor 30 euro.

2 likes

Gespot maar niet meegenomen want geen plek. Vooral de naaidoos had ik zo leuk gevonden voor makeup

20 likes

Rondje kringloop vandaag en even helemaal in de Kerstsferen

39 likes

Wow goeie score!

6 likes

Wauw 27,50 voor de naaidoos?
Wat duur :sweat_smile:

1 like

In totaal 2,50. Het eerste schaaltje is wat groter dan de ander, en mogelijk van kristal. Maar of het nu simpel glas is of kristal, ik vind ze vooral lekker tuttig en mooi om mijn edelstenen in te bewaren. :blush:

26 likes

Zulke schaaltjes heb ik vorige week net ingeleverd bij de kringloop :rofl:

Welke regio / provincie heb je ze gekocht?? Als je dat wilt delen

1 like

Oh dan zijn t niet mijne :joy::joy:

6 likes

Was wel grappig geweest! :sweat_smile:

5 likes

Hahahah ja

2 likes

De kerstafdeling bij mijn kringloop is er weer dus vandaag even gaan kijken.

Deze leuke hangers

Deze voor mijn zoontje:

Deze MOEST natuurlijk mee. Volgens mij is het zelfgemaakt.

En bonusfoto van een theepot die ik niet kocht:

16 likes