Ah thanks! Hier kan zeker wat mee. Ben toevallig al een in die Mamamini geweest en ik had precies hetzelfde. Zal komende week eens op pad.
@Bergson Sluit ik me bij aan! En ik vind 1 van die aan de Pop Dijkemaweg ook een goeie voor boeken, ben even vergeten of het Fair Back of What’s in? was, ook al een tijdje niet meer geweest maar eentje was altijd erg rommelig
Haha ik vind die allebei wel een beetje rommelig, maar ik denk dat je What’s in? bedoelt. Daar hebben ze een aparte kamer voor alleen boeken dacht ik.
Haha ja ik heb dit met het Goed in Rotterdam Centrum. Daar loop ik geregeld langs en dan heb ik dit topic weer gelezen en schiet ik naar binnen. Sta ik weer te staren naar een doos vol stekkers, bekers met ‘beste juf’ en Sonja Bakker kookboeken.
Dat is ook wel oprecht een van de slechtste kringloopwinkels van Rotterdam misschien zelfs NL
Normaal gesproken zou ik zeggen de kringloop is maar net geluk en geduld hebben maar bij dit filiaal is het meer een lot uit de loterij
Uberhaupt het Goed inderdaad! Ook allemaal vrij duur nog vind ik
Net vanuit het naar school brengen even een korte tussenstop bij de kringloop in de buurt en super goed geslaagd! Ze hadden net herfst/winter opgehangen.
Een oversized overhemd/blouse van Gsus, oranje trui van Massimo Dutti, petrol trui van Samsoe Samsoe en een blauwe trui van Nümph. Voor mijn dochter een lekkere jas van Scotch & Soda en alles bij elkaar voor 10,-!
Wat een goede vondsten en dat voor die prijs! Ik was vorige week bij de Noppes en dat wordt overgenomen door Rataplan. Lijkt echt steeds duurder te worden. Afgedragen H&M broeken voor bijna 7 euro bijvoorbeeld
Ja vind ik ook hoor bij Noppes en het Goed, echt bizar. Dit is gewoon een random kringloopwinkeltje waarvan de opbrengst naar het ouderenfonds gaat. Alle truien 2,- en boeken een euro. Echt nog als van ouds
Mijn favoriete kringloop heeft nu kledingdagen. Alle kleding voor 1 euro per stuk.
En deze twee dingen. Totale schade was 12 euro.
Oh die rode rok is echt prachtig!
En helemaal nieuw! Het kaartje hing er nog aan.
Waar gaat het boek over?
Dat boek!!
Dat boek heb ik ooit gekregen van een aangetrouwde tante. Zij was net getrouwd met mijn oom, dus zij kende mij niet echt. En zij is zelf nogal zweverig.
Dus ja. Top cadeau
Dit boek heb ik ook en gebruik het best vaak haha!
Die “gebreide” grijze ? jurk staat je echt prachtig
Dankje! Ik ben van plan hem te dragen bij de kerstkaart fotoshoot dit jaar. En ja ik ben zo iemand die foto’s laat maken voor een burgerlijke gezinskerstkaart.