Ik ben verliefd op deze boekensteunen .
Een jurk en glazen voor mezelf
Kind was mee en zocht deze uit.
En deze gigantische houten manege voor een vriendin
Ongevraagde tip: rond deze periode wordt de herfst/winterkleding in de kringloopwinkels gehangen en als je een beetje op tijd gaat zitten daar parels tussen is mijn ervaring
Ik denk dat jij een zeer georganiseerde kringloop hebt dan, hier wordt het hele jaar door alles in de winkel gehangen en ook alles door elkaar, badpakken, skibroeken en alles er tussenin.
Zou het heel relaxed vinden als ze per seizoen zouden categoriseren!
hier is het inderdaad per seizoen gescheiden! Heel fijn kijken
Oeh… en waar is ‘hier’?
Wat heerlijk!!
Ik was ook designer merken aan het manifesteren maar helaas
Wel deze Peter Kaiser slingbacks meegenomen ook al had ik die eigenlijk totaal niet nodig
Wat een cuties
Door jullie heb ik elke keer zin om naar de kringloop te gaan en te speuren, maar kom gewoon nooooooit iets leuks tegen. Of ik kan het niet of in Nijmegen wonen geen stijlvolle mensen die kleding naar de kringloop brengen.
Heeft iemand tips voor Groningen stad welke fijn is? Kan ik mooi in mijn vakantie nog even rondkijken.
Mijn zus woont ook in Nijmegen en die zegt dit ook altijd, dus misschien is het echt zo.
Maar ‘het goed’ zou als het goed is () de kleding landelijk verdelen.
Ik kom nog wel eens wat pareltjes tegen bij 2switch in Elst!
In Arnhem e.o. ligt ook alleen maar troep dus volgens mij is het een regio dingetje
Dit herken ik eigenlijk helemaal niet! Bij rataplan in Arnhem vind ik ook vaak mooie dingen.
Maar misschien heb ik gewoon geen smaak
Same hoor! Ik heb jaren geleden een mooie Filippa K wollen trui ‘gevonden’ bij het goed, maar dat was echt een uitzondering. Er zijn in Nijmegen wel opties om je mooiere kleding naartoe te brengen incl verdeling van winst. Persoonlijk slaag ik vaak bij 2ndmas en appel & ei hierdoor. Daar hangen voor mij wel mooie stukken, maar die zijn ook veel duurder. Dus ik denk enerzijds weinig ‘stijl’ haha maar ook zeker die andere winkels.
Ik vind Kringloop voor Red een Kind leuk! Heel ruim, overzichtelijk en goeie spullen voor normale prijzen. Kringloop Plus vind ik erg rommelig, maar als je zin hebt om tussen de kleding te spitten is het wel een goeie. Alle kledingstukken hebben daar vaste prijzen. Zo kosten de spijkerbroeken bijvoorbeeld €6, ook van bijvoorbeeld Levi’s. Misschien hebben ze de prijzen verhoogd hoor, dat zou kunnen. Verder vind ik Goud Goed aan de Protonstraat ook leuk.
Wat je wat mij betreft kunt overslaan: Mamamini bij het Noorderplantsoen. Erg veel rommel en ga vrijwel altijd teleurgesteld naar huis.