Het Kringloop topic

Oeh… en waar is ‘hier’?

1 like

Acne trui gevonden in de kringloop :scream:

65 likes

Wat heerlijk!!

3 likes

Ik was ook designer merken aan het manifesteren maar helaas :joy:

Wel deze Peter Kaiser slingbacks meegenomen ook al had ik die eigenlijk totaal niet nodig

40 likes

Wat een cuties

2 likes

Door jullie heb ik elke keer zin om naar de kringloop te gaan en te speuren, maar kom gewoon nooooooit iets leuks tegen. Of ik kan het niet of in Nijmegen wonen geen stijlvolle mensen die kleding naar de kringloop brengen.

4 likes

Heeft iemand tips voor Groningen stad welke fijn is? Kan ik mooi in mijn vakantie nog even rondkijken.

4 likes

Mijn zus woont ook in Nijmegen en die zegt dit ook altijd, dus misschien is het echt zo.

Maar ‘het goed’ zou als het goed is (:joy:) de kleding landelijk verdelen.

4 likes

Ik kom nog wel eens wat pareltjes tegen bij 2switch in Elst!

2 likes

In Arnhem e.o. ligt ook alleen maar troep dus volgens mij is het een regio dingetje :joy:

1 like

:cry:

2 likes

Dit herken ik eigenlijk helemaal niet! Bij rataplan in Arnhem vind ik ook vaak mooie dingen.

Maar misschien heb ik gewoon geen smaak :joy:

1 like

Same hoor! Ik heb jaren geleden een mooie Filippa K wollen trui ‘gevonden’ bij het goed, maar dat was echt een uitzondering. Er zijn in Nijmegen wel opties om je mooiere kleding naartoe te brengen incl verdeling van winst. Persoonlijk slaag ik vaak bij 2ndmas en appel & ei hierdoor. Daar hangen voor mij wel mooie stukken, maar die zijn ook veel duurder. Dus ik denk enerzijds weinig ‘stijl’ haha maar ook zeker die andere winkels.

1 like

Ik vind Kringloop voor Red een Kind leuk! Heel ruim, overzichtelijk en goeie spullen voor normale prijzen. Kringloop Plus vind ik erg rommelig, maar als je zin hebt om tussen de kleding te spitten is het wel een goeie. Alle kledingstukken hebben daar vaste prijzen. Zo kosten de spijkerbroeken bijvoorbeeld €6, ook van bijvoorbeeld Levi’s. Misschien hebben ze de prijzen verhoogd hoor, dat zou kunnen. Verder vind ik Goud Goed aan de Protonstraat ook leuk.

Wat je wat mij betreft kunt overslaan: Mamamini bij het Noorderplantsoen. Erg veel rommel en ga vrijwel altijd teleurgesteld naar huis.

9 likes

Ah thanks! Hier kan zeker wat mee. Ben toevallig al een in die Mamamini geweest en ik had precies hetzelfde. :sweat_smile: Zal komende week eens op pad.

3 likes

@Bergson Sluit ik me bij aan! En ik vind 1 van die aan de Pop Dijkemaweg ook een goeie voor boeken, ben even vergeten of het Fair Back of What’s in? was, ook al een tijdje niet meer geweest maar eentje was altijd erg rommelig

3 likes

Haha ik vind die allebei wel een beetje rommelig, maar ik denk dat je What’s in? bedoelt. Daar hebben ze een aparte kamer voor alleen boeken dacht ik.

2 likes

Haha ja ik heb dit met het Goed in Rotterdam Centrum. Daar loop ik geregeld langs en dan heb ik dit topic weer gelezen en schiet ik naar binnen. Sta ik weer te staren naar een doos vol stekkers, bekers met ‘beste juf’ en Sonja Bakker kookboeken.

15 likes

Dat is ook wel oprecht een van de slechtste kringloopwinkels van Rotterdam misschien zelfs NL
Normaal gesproken zou ik zeggen de kringloop is maar net geluk en geduld hebben maar bij dit filiaal is het meer een lot uit de loterij

5 likes

Uberhaupt het Goed inderdaad! Ook allemaal vrij duur nog vind ik

6 likes