Het Kringloop topic

Ja, dat is het nadeel met 4 jassen… Maar misschien als al het andere niet werkt :stuck_out_tongue:

1 like

Heb ook vaak als tip gekregen om iets wat stinkt in de vriezer te leggen. Misschien een tip als je een hele grote vriezer hebt? :sweat_smile:

3 likes

Of gewoon even in de supermarkt tussen de pizza’s

6 likes

Ik ben ook goed geslaagd vandaag bij de kringloop. Oa een wollen plaid, schets van Arend Hendriks,een rieten mandje waar ik uien in bewaar en een blouse (vooral de rand van de knopen is mooi, geen rechte lijn maar zigzag)

31 likes

Ik denk minder, per jas zo’n 15 euro. Toen ik mijn jas liet stomen was het 12.50 maar goed inflatie. Alsnog veel geld in totaal, maar de geur gaat er dan wel goed uit.

Goede rotanscore :heart_eyes:

39 likes

€17,50. Koopje!

43 likes

Ik GIL. Ik snap ook nooit wat van mensen die een portret van het koningshuis hebben hangen maar DIT?!?!:joy:

13 likes

Strandmom van IKEA gevonden, 30€!
Even met de textielspray erover (dat kan je wel zien haha) Ben blij want ik heb een nieuwe leesstoel :smiling_face_with_three_hearts:

64 likes

Wat een leuke kast heb jij! Ik zoek ook zoiets. Weet je waar die van is?

2 likes

17,50 ook?!?!

4 likes

Met handtekening!!!

Ik ben zo benieuwd naar het verhaal hierachter. Dat je op een bepaald moment een foto van Baudet aan je muur hebt hangen en op een bepaald moment die toch weer van de muur haalt en naar de kringloop brengt.

9 likes

Dankje, heb m gekregen van schoonfamilie en de kast is al meer dan 100 jaar oud dus werkelijk geen idee :smile:

3 likes

‘Tijdens corona bleek hij toch rare ideeën te hebben en heb ik m maar van de muur getrokken…’

Ik wil graag een marktplaats advertentie van deze poster haha

7 likes

Miss heeft hij hem zelf wel heen gebracht.

2 likes

Of zijn ex?

Ik vind de hele opstelling met die drie solar kaarsjes ervoor ook net alsof het een soort nagedachtenis tafeltje is waar je in zijn rouwboekje wat kan schrijven :sweat_smile:

11 likes

Hahahahaaha

Heb je dit nog geprobeerd? Wat voor apparaat heb je?
Ik hen ook veel tweedehands of oude jassen die een stoombeurt kunnen gebruiken. Heb zelfs sommige zaken op delicate wasprogramma gewassen, ging qua stof ok, maar niet qua geur :smile:
De meeste thuis stoomapparaten hebben best lage stoomkracht, helemaal van die handzame apparaten, maar overweeg het toch.

1 like

Nee nog niet geprobeerd! Te lui geweest :joy:

Deze heb ik:

Philips STE3170/80 Stand Steamer 3000

Je kunt ook nog iets van een geurtje toevoegen (zie ik nu net pas)

Had deze week een herschel regenjas gekocht en die heeft ook die vreselijke geur en die mag je gewoon niet wassen? En ook niet naar de stomerij. Dus geen idee wat ik daar mee ga doen.

2 likes
6 likes