M’n droom is als ik ooit ga trouwen om een jurk in de kringloop/marktplaats oid te vinden en dan zelf te vermaken (vriendin kan dit goed haha)
Heb vandaag suede platform Puma’s gevonden voor 3 euro bij Think Twice! Aan de zolen te zien bijna niet gedragen.
Mega bedankt hiervoor! Hele toffe plekjes zo te zien. Allemaal opgeslagen:)
Heel veel plezier! Ohja en nog een random Franse brocante tip: vaak gaan ze pas na 14 uur open!
Was al een tijdje op zoek naar leuke fotolijsten en heb ineens in 1 winkel op het dorp kunnen toeslaan voor maar €8 in totaal. Die blauwe ga ik nog een likje verf geven. Mn favo is de Villeroy & Boch.
Er is een app en website voor de vide greniers maar misschien zit je al net iets na het seizoen. Maar
er staan ook wel ‘winkels’ op en vage plekken op woonwagenkampen. En soms gewoon zolderverkopen bij mensen thuis haha
Haha wat top dit, dankjewel!
Vandaag weer naar een kringloopwinkel geweest waar ik tegen deze tegeltjeswijsheid aanliep. Erg toepasselijk op dit moment in mijn leven.
Morgen is het nationale kringloopdag!
Hoogste tijd om een weekendje alle kringlopen over te slaan vrees ik
Ben zoo niet blij dat Noppes Rataplan wordt. Even serieus, die prijzen zijn echt sky high aan het worden. Je zal maar echt afhankelijk zijn van 2ehands winkels maar je kan tegenwoordig beter via Vinted winkelen. Alle jassen boven de 30 euro. Koekoek.
En waar is alle kinderkleding gebleven? #zeikmodus uit
Dit wilde ik net komen melden! Ben nu bij twee kringlopen geweest waar ze 10% korting gaven
@CTFxC ik kom ook wel eens bij kofferbakmarkten/rommelmarkten en die staan altijd vol met kinderkleding
Ik was net in een kringloop met mijn zoontje en toen konden we een speurtocht door de winkel doen en als prijs mocht hij een boek uitzoeken. Ik kreeg een lootje voor het een of ander, dus ze doen soms ook nog leuke dingen.
Ja hier organiseren ze ook dingen!
Nog tips voor goede?
Bij ons mocht je een bananendoos vullen voor een tientje, maar heb toch maar ff overgeslagen.
Niet echt eigenlijk ik kom geregeld bij de kofferbakmarkt in het Nesbos (Onderdijk) en andere lokaal georganiseerde rommelmarkten. Is wel leuk, maar een aanrader is een groot woord. Valt me sowieso op dat bij die van het Nesbos veel dezelfde handelaars zijn, ik vind particuliere rommel leuker
Bakkeveen!
Ik vind Noppes anders ook heel erg duur geworden en met sommige dingen juist duurder dan Rataplan. Ook met kleding. Ik kwam er een aantal jaar geleden regelmatig toen ik dichter in de buurt woonde, maar toen ik laatst een rondje deed met een vriendin, viel het mij op dat Noppes vrijwel even duur is als Rataplan, Opnieuw&Co en Het Goed. Ik denk dat al die ketens ondertussen wel weten waar ze goed geld op kunnen verdienen. Maar een onpopulaire mening: ik vind het eigenlijk niet meer dan normaal dat de prijzen duurder zijn geworden. Ja, ze krijgen de spullen gratis, maar alles is duurder geworden (zoals elektriciteit, huur van de panden, lonen van medewerkers (bij Het Goed zijn het bijv niet alleen vrijwilligers) etc). Daarnaast is de kwaliteit van kleding ontzettend naar beneden gegaan en kost het sorteren heel veel tijd. Veel kringlopen besteden dat weer uit en ook dat kost geld.
Edit: dan heb ik het met name over de ketens in de Randstad.