50 cent betaald voor dit leuke huisje. Hij gaat voorlopig in de keuken shinen bij mijn bakspullen.
Ik ben in Italië en heb al heel wat winkeltjes gezien. Wat een prachtige spullen hebben ze hier allemaal. Maar tot op heden nog niets meegenomen.
En ik zag deze, maar deze kan haast niet legit zijn voor 30 euro.
Wow goeie score!
Wauw 27,50 voor de naaidoos?
Wat duur
In totaal 2,50. Het eerste schaaltje is wat groter dan de ander, en mogelijk van kristal. Maar of het nu simpel glas is of kristal, ik vind ze vooral lekker tuttig en mooi om mijn edelstenen in te bewaren.
Zulke schaaltjes heb ik vorige week net ingeleverd bij de kringloop
Welke regio / provincie heb je ze gekocht?? Als je dat wilt delen
Oh dan zijn t niet mijne
Was wel grappig geweest!
Hahahah ja
De kerstafdeling bij mijn kringloop is er weer dus vandaag even gaan kijken.
Deze leuke hangers
Deze voor mijn zoontje:
Deze MOEST natuurlijk mee. Volgens mij is het zelfgemaakt.
En bonusfoto van een theepot die ik niet kocht:
Weet iemand wat de fijnste kringloop in Eindhoven is?
Wauw, waar is dit?
Ik ga aanstaande vrijdag naar Stichting Wereldhuis Eindhoven. Nog niet eerder geweest maar hoor er goede verhalen over.
Is een oud schoolgebouw met in elk lokaal een andere categorie
Kringloopmania
Ik ken er best veel maar om 1 fijnste te noemen, lastig
Ik vind Wereldhuis leuk, en het Goed ook, en Dorcas
Doorstroom is leuk maar wel duur vind ik
In Veldhoven zit 2e kans die vind ik nog leuker en in Valkenswaard zit Verderest
Hoe frissen jullie dingen op zonder het te wassen? Ik heb nu 4 wollen jassen gekocht, er zitten geen vlekken in oid maar ik vind die typische geur van ‘het goed’ echt walgelijk. Maar vind wassen ook niet helemaal chill qua materiaal. In de badkamer hangen heeft niet het gewenste effect tot nu toe.
Voor wollen jassen naar de stomerij.
Zelf geen ervaring mee, maar misschien dat Robijn Dry Wash Spray nog iets kan zijn?