Het Kringloop topic

Ja toch wel stomerij als buitenhangen niet voldoende helpt.

3 likes

Langer buiten hangen, vooral als het kouder wordt binnenkort heb ik altijd het idee dat het dan beter gaat haha!

4 likes

Ja ik heb wel ook een semi professionele stomer maar eigenlijk nog nooit geprobeerd om het voor dit doel te gebruiken.

@Pierlala @Rowrow ja maar dat vind ik voor 4 jassen veel geld, dat zal bijna 100 euro zijn denk ik?

4 likes

Ohja dat is ook een goede ja! Als het zo bijna vriest

3 likes

In de sneeuw leggen schijnt ook goed te zijn om wol schoon te maken!

2 likes

Wintersport boeken met je vriend @Karl_Lagerfeld. Zit niks anders op.

9 likes

Echt een paar uur buiten hangen, het liefst in koude lucht. En anders (laten) stomen inderdaad!

Theepotparty

26 likes

Mijn vondsten van vandaag (onbewust color coordinated)

Muffinbakvorm van Green Chef (lijkt nooit gebruikt, staat nog op de site te koop voor 19,99). €2,50
Als vervanging van mijn mega oude siliconen muffinvorm die nooit helemaal schoon leek te worden…
Potje van House Doctor. €2,50
Blousejurkje H&M. €6
Zwarte basic coltrui (had ik net nodig). €2,50
Blauwe sokken, ongebruikt. €0,50

19 likes

Ja, dat is het nadeel met 4 jassen… Maar misschien als al het andere niet werkt :stuck_out_tongue:

1 like

Heb ook vaak als tip gekregen om iets wat stinkt in de vriezer te leggen. Misschien een tip als je een hele grote vriezer hebt? :sweat_smile:

2 likes

Of gewoon even in de supermarkt tussen de pizza’s

6 likes

Ik ben ook goed geslaagd vandaag bij de kringloop. Oa een wollen plaid, schets van Arend Hendriks,een rieten mandje waar ik uien in bewaar en een blouse (vooral de rand van de knopen is mooi, geen rechte lijn maar zigzag)

30 likes

Ik denk minder, per jas zo’n 15 euro. Toen ik mijn jas liet stomen was het 12.50 maar goed inflatie. Alsnog veel geld in totaal, maar de geur gaat er dan wel goed uit.

Goede rotanscore :heart_eyes:

39 likes

€17,50. Koopje!

43 likes

Ik GIL. Ik snap ook nooit wat van mensen die een portret van het koningshuis hebben hangen maar DIT?!?!:joy:

13 likes

Strandmom van IKEA gevonden, 30€!
Even met de textielspray erover (dat kan je wel zien haha) Ben blij want ik heb een nieuwe leesstoel :smiling_face_with_three_hearts:

64 likes

Wat een leuke kast heb jij! Ik zoek ook zoiets. Weet je waar die van is?

2 likes

17,50 ook?!?!

4 likes