8 gebaksbordjes voor 4 euro.
En deze kringloop verkoopt ook ijsjes dus deze + een schatkistje voor mijn kind.
8 gebaksbordjes voor 4 euro.
En deze kringloop verkoopt ook ijsjes dus deze + een schatkistje voor mijn kind.
Haha dat ijsje omg smerig en grappig tegelijk
Ja de vorm is aardig walgelijk maar ik had echt heel veel zin in aardbeienijs
.
Door de textuur lijkt het in roze zand te zijn gevallen. Roze zandvoetenijs ![]()
Prachtig zeg
Omg deze doen me aan vroeger op vakantie denken, frankrijk! Al 30 jaar niet gezien denk ik ![]()
Edit: Spanje ipv Frankrijk zegt Google.
Kom je bij me, bij me op m’n feestje. Ja je bent van harte uitgenodigddddd. Want barbie die is jarig!
Ik heb hem zelf nog van vroeger en mijn dochter heeft voor haar verjaardag een radio met cdspeler gekregen haha. Echt een throwback.
Eindelijk weer eens een goede buit bij de kringloop.
All stars zijn zo goed als nieuw. Alleen ff in de was. En van de stof ga ik een gilet-iets maken. Rits en knoopjes voor in de voorraadbak. Alles bij elkaar 10 euro.
Wat vet, een giletje maken! Hoe weet je hoe dat moet?
Ik heb een naaihobby (lol).
Afgelopen week naar België en Frankrijk geweest met de auto en we hebben onderweg wat kringloopwinkels (in BE) bezocht om even wat af te koelen. En het is me toch weer gelukt om wat leuke dingen mee naar huis te nemen.
Mijn vriend en ik hebben beiden onze collectie weer even uitgebreid (hij heeft een nog grotere stapel meegenomen). Allemaal €1,50 per stuk en Diana was €2,50. Kringwinkel Brasschaat.
En wat chrome schaaltjes (ik heb daar altijd een zwak voor). De grote schaal was 50 cent en de twee kleintjes waren 30 cent per stuk.
En een Le Creuset pannetje voor €5! Tijdje geleden ook al een braadpan en ovenschaal van Le Creuset gevonden dus mijn collectie groeit gestaag.
Was ook een filiaal van Kringwinkel maar weet niet meer welke.
Kocht vorige week dit shirt voor 3 euro en had geen zin om te passen maar hij zit perfect, winninggg
(rare houding omdat mijn spiegel te klein is voor een goede foto
)
Tof! Goeie Barbie-houding vooral ook.