Het Kringloop topic

Ik heb echt teveel gevonden gisteren, vind altijd wel wat maar na de eerste buurt tegenviel had ik er niet zoveel vertrouwen meer in. Kon sommige dingen ook echt niet laten hangen nieuw voor bijna geen geld en dan mocht er ook nog wat af.

American Vintage

Ganni

Masscob

Dante6

Essentiel Antwerp

Lacoste

Denk zelfgemaakte jurk gekocht voor de rok was op zoek naar zoiets

Filippa K

Wikkelrok

Dit memory spel speelde ik altijd met mijn opa en oma, pure nostalgie

46 likes

Deze stond langs de weg met een gratis meenemen bordje :heart_eyes:.

37 likes

Wat een parel :heart_eyes:

5 likes

Niet gekocht, vond hem wel zo aandoenlijk!
De volgende dingen wel gekocht:

14 likes

Wat zijn die mooie dingen met de paardenbloem en de andere plant erop?

2 likes

Snijplanken, wel voor de sier denk ik! Dat is tenminste wel waar ik ze voor ga gebruiken

4 likes

Prachtig!

2 likes

Mokjes (€1 ps) en dienblad (€1,50) van de kringloop🤍

20 likes

Barbie CD die ik vroeger had, in mijn nieuwe auto moet nog carplay worden ingebouwd dus dan kan ik deze nog eens luisteren :grimacing:

Een zijden pyjama met een lange broek.

En mega mooi houten paardenbeeld

29 likes

Dit lijstje gevonden. Vind zulke oude lijsten veel meer karakter hebben. We hebben op dit moment vooral veel scandi-stijl minimalistische lijsten overal, maar wil nu ook wat meer van die lijsten zoals deze.

27 likes

Heel leuk!

4 likes

Love de pyjama

2 likes

Die Barbie cd! :scream: Ben bang dat ik nog alles liedjes mee kan zingen haha

3 likes

Mocht kiezen wat ik wilde doen op mijn verjaardag en wilde naar het goed in Eindhoven:

Vooral veel woon dingen, vond de kleding best wel prijzig en de woon dingen niet. Terwijl dat bij ‘mijn’ het goed juist andersom is :grimacing:

Deze knaller voor mijn verjaardag gekregen van mijn zus. Had hem gezien op mp, maar mocht hem niet kopen van mijn vriend. En nu heb ik hem gekregen, wat toevallig zeg!!

Op hemelvaart naar een andere kringloop met m’n kind.

en deze zie ik al weken staan, vond hem eigenlijk te duur (9,99) want hij is best wel beschadigd en zat van binnen vol met stickers… Maar vind het ook wel een leuk project om hem te beschilderen en wil er een paardenstal/paarden flat van gaan maken voor haar schleich paarden.

44 likes

:crown:

7 likes

Nieuwe stoelen! Waren 20ps, heb ze meegenomen voor 30 in totaal. Blij mee

133 likes

Kijk, dat zijn kringloop prijzen! Fijne deal

1 like

En superleuk model!

2 likes

Wat een goede vondst zeg!

1 like

Heb vandaag deze West Germany vaas gekocht in de kringloop. Vond de roze kleur heel mooi en niet zo typisch mid-century/West Germany.

47 likes