Het Kringloop topic

Ik vond dit bloesje in de kringloop dit weekend! Liberty en Cacharel, echt een droom combi :heart: en maar vijf euri.

34 likes

Kind is nog maar twee, maar ik dacht wel al leuk om mee te oefenen door de afbeeldingen op te noemen en te laten zien. En het pannetje vond ik scheetig voor een éénpersoons late night snackie uit de oven.

3 likes

Iemand nog een leuke toevoeging in de slaapkamer nodig? Wel tikje overpriced imo

7 likes

30 euro voor een tweedehands unit?!

3 likes

Volgens mij zat hij nog wel strak in het plastic, dus geen tweedehands lichaamssappen er op, maar nog steeds: ja wtf!

3 likes

En sommige geilen weer op een gebruikt exemplaar, dus misschien is er dan nog wel meer te verdienen.

3 likes

Joehoe, iemand nog leuke scores gedaan op één van de vele vrijmarkten vandaag en/of gisteravond?
Ik ben gisteravond al begonnen (in Utrecht) en heb wat fijne items gescoord van Uniqlo, & Other Stories, Ralph Lauren en sandalen voor de zomer (die ik al heb maar in een andere kleur).
Ben benieuwd naar jullie aankopen :smile:

4 likes

Van 999 solo heb ik d-iced gekocht en van Smart Games de standaard versie waarbij je kleuren op de juiste plek legt. En tot slot nog een spel van 999 games.

Samenvatting

2 euro

1 euro, terwijl gloednieuw :scream:

50 cent

6 likes

Ik stond zelf achter een kraampje, maar heb ook nog zelf rondjes gemaakt.

En voor de kinderen een wobbel, een haba-spelletje, een stuntstep en een magnetibook prinsessen

19 likes

10 voor 20 euro gekocht, hebben ze gisteren ook allemaal even getest en ze lijken allemaal goed. Paar iets meer kraakjes, maar denk ook dat ik dat nog kan verminderen door ze extra goed nog schoon te maken.

13 likes

Ging zonder verwachtingen naar de kringloop. Dat zijn toch altijd de beste momenten om iets te vinden. Alles bij elkaar voor €23,50 (schalen samen waren €6, alle kleding bij elkaar dus €17,50)

51 likes

Ik heb echt teveel gevonden gisteren, vind altijd wel wat maar na de eerste buurt tegenviel had ik er niet zoveel vertrouwen meer in. Kon sommige dingen ook echt niet laten hangen nieuw voor bijna geen geld en dan mocht er ook nog wat af.

American Vintage

Ganni

Masscob

Dante6

Essentiel Antwerp

Lacoste

Denk zelfgemaakte jurk gekocht voor de rok was op zoek naar zoiets

Filippa K

Wikkelrok

Dit memory spel speelde ik altijd met mijn opa en oma, pure nostalgie

43 likes

Deze stond langs de weg met een gratis meenemen bordje :heart_eyes:.

34 likes

Wat een parel :heart_eyes:

5 likes

Niet gekocht, vond hem wel zo aandoenlijk!
De volgende dingen wel gekocht:

13 likes

Wat zijn die mooie dingen met de paardenbloem en de andere plant erop?

1 like

Snijplanken, wel voor de sier denk ik! Dat is tenminste wel waar ik ze voor ga gebruiken

4 likes

Prachtig!

1 like

Mokjes (€1 ps) en dienblad (€1,50) van de kringloop🤍

14 likes