Het Kringloop topic

In Noord-Limburg heb je Emmaus Feniks (bij een oud trappistenklooster), die is soms wel leuk. Maar die is heel beperkt geopend en ik zou de zaterdagmiddag vermijden want druk.

1 like

Ik had deze al eerder geplaatst, maar mocht iemand deze tegenkomen op haar strooptocht. Deze versie is mij heel dierbaar en nergens te vinden!

13 likes

Ik heb 'm even opgeslagen, wie weet kom ik het een keer tegen

1 like

Ah wat is hij mooi! Geen idee of dit ook bij jou van toepassing is hoor, maar ik heb er ook zo eentje van mijn opa (helaas niet zo gaaf als die van jou, aantal kleine beschadigingen), en die ruikt echt haha.

In eerste instantie had ik er een aantal tassen in gedaan en toen ik die een paar maanden later eruit viste roken ze enorm naar de kist zelf. Was me eerst niet opgevallen, maar er hangt een muffe, aparte geur in. Kan natuurlijk zijn het alleen mijn kist is, maar voordat je er daadwerkelijk iets in gooit wat daarvoor gevoelig is (zoals dekens), zou ik er even op letten. Misschien had je dit zelf ook al bedacht maaaar just to be sure.:smiling_face_with_three_hearts:

Alle gruwelijke ssprookjes. Ruikt alleen wel echt heel erg muf. Even bedenken hoe ik die geur wat minder krijg.

Deze lamp. Echt puntgaaf nog. Was helemaal niet op zoek naar nog een staande lamp maar ben er nu helemaal blij mee. Lijkt ook net alsof ie er altijd al gestaan heeft!

47 likes

Een spel (sinds tijden weer!) en een boek over NLP :nerd_face:

5 likes

Een schilderijtje van (de Amsterdamse?) grachten en een cocktailshaker

8 likes

Ik dacht even dat je een tweedehands urn had gekocht :weary:

74 likes

Oooo dat zou wel heel luguber zijn :flushed:

Dat boek :smiling_face_with_three_hearts: Love Anton Pieck!

Jaaaaaaa ik ook! €1 was ie maar :astonished:

3 likes

Dacht precies hetzelfde hahahah

2 likes

Dit was ook mijn eerste gedachte :scream:

2 likes

Onderweg naar de blokker voor martiniglazen a 6 euro toch maar eerst even in de kringloop kijken

toppie :partying_face:

73 likes

Mooi vaag en goed vage boeken. :thumbsup:

64 likes

Ik keek tussen de tegels voor iemand hier en kwam toen deze tegen :joy:

25 likes

Gekocht om aan de voordeur te hangen? Als soort les voor de wereld.

Haha nee, dat is te confronterend voor mezelf want soms heb ik een onaardige bui en dan zeg ik hardop dat ik even wat onaardigs kwijt moet, als ik dit tegeltje ophang dan mag dat natuurlijk eigenlijk niet meer

2 likes

Bij een kringloop hier moet je je karretje beneden laten staan als je boven wilt kijken en ik zag in iemands karretje iets wat ik al heel lang zocht en toen keek ik heel stiekem even wat de prijs was, was het maar een euro :broken_heart: heb mezelf gedwongen weg te lopen maar heb dr daarna wel gestalkt om te kijken of ze het uiteindelijk afrekende (dat deed ze helaas)

11 likes

Ahhhh als ik iets echt graag wilde, zou ik het gevraagd hebben denk ik. Wat was het?