Het Kringloop topic

@anon22402465 en @LapizLazuli dank voor het meedenken! Zo’n kleedje ligt idd al in een andere stoel, ik ga denk ik schuimrubber op maat laten snijden en zelf bekleden.

1 like

Wij hadden vroeger zo’n stoel in schommelvariant, misschien als je zoekt op rotan schommelstoel dat je dan iets op maat vindt?
Wij noemden hem ook wel apenkooi maar weet niet of dat een gangbare term is voor deze stoel :grin:

1 like

Vandaag gespot:

En

@DikkeKip

13 likes

Geweldige soortgenoot! :heart_eyes:

Haha dit is meer een: Wanneer moet je aan een forummer denken :joy:
Het tegeltje zou ik zo ophangen :heart:

1 like

Ik ga eens zoeken, thanks! Haha ja lijkt wel op tralies eigenlijk hè. Gezellig wel

De tekst is mooi alleen het tegeltje zelf is niet aan mij besteed :nauseated_face:

Ik heb wel een blauwe (yay geen zwart of goud :face_vomiting:) draadmand gekocht en een fotolijst (in de kringloop vind je ze tenminste nog met echt glas voor weinig geld)

1 like

Ik liep gisteren even langs de kringloop in mijn wijk, maar er stond echt een rij van 15 mensen voor de deur. Het is er echt mini en ik snap de afstand die gehouden moet worden, maar dit was wel echt lang wachten voor de mensen in de rij.

Vond deze zo schattig voor op mijn barkar

33 likes

Had laatst de zeester gekocht in de kringloop voor een euro maar wist niet zo goed wat ik er mee moest.Uiteindelijk heb ik een fotolijst gekocht bij de Action en hem met dubbelzijdig tape erop geplakt (gewoon op het glas zelf).Best leuk :+1:t2:

22 likes

Thanks! :blush:
Weet het ook nog niet zo goed met het witte papier erachter,erger me aan het feit dat het niet dezelfde kleur heeft als de ster haha.Maar was even het enige wat ik in huis had.
En leuk!! Niet vergeten om dan een foto te delen hier!

1 like

Het zijn geen kringloop spullen, maar wel oud servies van m’n oma! Mag ik dat hier ook droppen?

Ja leuk!

1 like

Roze schalen heeft ze gekregen toen ze ging trouwen :heart_eyes: kleine ding in m’n handen is een kaarsenhouder

58 likes

Wat een mooie vondsten!!

(love de siroop as well. mijn favoriet!)

1 like

Ja ik ben ook echt enorm blij! Heb ook een set borden met een zilveren rand. Doet me echt aan de vroege tijden denken dat we met z’n allen bij oma gingen eten en het mooie servies uit de kast kwam :smiling_face_with_three_hearts: denk dat ze het ook fijn vindt dat een kleindochter ze meegenomen heeft

3 likes

Misschien weet je dit al, maar met zo’n randje niet in de vaatwasser doen als je die hebt. Dan gaat het randje eraf.

1 like

Goed dat je het zegt, dat wist ik niet! Heb gelukkig/helaas geen vaatwasser, dus dat komt goed haha

1 like

Oh ik vergeet iets wat echt nostalgie was. De gevulde eieren van oma in deze fantastische schaal :smiling_face_with_three_hearts:

26 likes

Ohhh zoiets hadden wij ook inderdaad, ik ga het eens aan mijn ouders vragen! Zo leuk. Ik koop bij de kringloop best vaak dingen uit sentiment, omdat wij het vroeger hadden of mijn opa en oma. Mijn broer en zusje snappen niks van die oude zooi die ik dan koop haha

3 likes