Echt een goede deal, staat leuk naast een paar flessen wijn op zo’n drankkarretje!
Ohhh echt heel goede prijs. Bij kringloop hier in de buurt stonden ze voor 2,50 per glas

Zelf ook maar even geweest, had er zo’n zin in gekregen n.a.v. dit topic. Buit bestaat uit twee plastic glitter tumblers (geloof dat ze zo heten?) van ban.do voor 60ct per stuk en twee petit four schoteltjes van Blond Amsterdam voor 1.50 per stuk (wel wat duurder helaaspindakaas maar ik vond ze het waard!). Blij mee! Die bekers ga ik gebruiken om cocktails met veel ijs uit te drinken woepwoep
Voor in het boshuisje van een vriendin. Het kabouterservies hebben ze al bijna compleet maar vond 'm te leuk om te laten liggen 
Echt mooie vondsten gedaan deze keer. Een witte vaas voor 75 cent, een gouden lijst met zonnebloemfoto voor 2 euro en twee mooie linnen blouses in zand en lila kleur voor 2,25 per stuk! Ik had al een tijdje een lila blouse van Massimo Dutti op m’n wishlist staan, maar deze lila blouse is net zo mooi en maar 1/20 van de prijs, dus blij mee!
Mooie blouses inderdaad!
Wauw die blousjes 
Opnieuw en co in Dordrecht is echt heel leuk. Vond Noppes Gouda een zooitje en schreeuwend personeel, Walwollie in Lage weide Utrecht beste oke en de Waarde in Utrecht echt vreselijk (meiden achter de kassa met kauwgom en aan het appen etc…). Dat was mn spreekbeurt.
Heerlijke kitsch soepvitrine gekocht voor 6,95. Ga er alleen geen soep in doen, maar ik zet m op m’n slaapkamer.
Ik spotte dit kneuterige complete (!) serviesje bij malle pietje in Purmerend, ik kan hem niet kwijt, maar hij staat er dus nog, tipje… Zo cute!
Een soepvitrine 

geweldig, ik ga stukkk
@Baratheon
Hahahaha Jezus ik moet echt niet na wat wijntjes op het forum zitten merk ik al. Ik kwam maar niet op het woord en toen dacht ik dat ik het eindelijk had, mijn hemel wat dom 

Hahahaha JONGENS pest me niet zo 

Sorry voor deze immens late reactie, maar kan je de website Catawiki aanraden om rond te kijken.
Heb je hier ervaring mee? Ik las online vooral negatieve reacties en durfde toen nooit echt deelnemen aan een veiling, zou het betrouwbaar zijn?
Mijn vader heeft er al redelijk vaak spullen gekocht! Het zijn allemaal losse verkopers, dus het is maar net van wie je wat koopt. Hij is in ieder geval erg tevreden!
Ja, is veilig. Ik heb al een aantal keer sieraden gekocht en dat gaat altijd goed. Het geld wordt pas aan de verkoper over gemaakt bij verzending (vind ik nog iets te vroeg imho). Je moet naast de aankoopprijs (wat jij geboden hebt) rekening houden met 9% veilingkosten en de verzendkosten. En bij meubelen uit het buitenland kan dat in de papieren lopen. Maar daar kun je zelf voor kiezen.
Ben er nu zelf op zoek naar een mooie plafondlamp voor in mijn gang. Maar dat is nog niet zo makkelijk, veel komt uit Italie met hoge verzendkosten. Laatst was er een prachtige originele Gelderland-stoel uit de jaren 50 te koop. Is voor 250 euro verkocht, terwijl die voor 1500 verkocht worden in vintage winkels. Ik vind ook de prenten voor aan de muur echt heel gaaf, mooie oude Japanse prenten of zo.
Ik sluit me aan bij bovenstaande reacties! Je kunt ook eens googlen of er een veilinghuis is in je directe omgeving is, als je online te onzeker/spannend vindt. Houd er inderdaad altijd rekening mee dat je bij een veiling ook veilingkosten betaalt, hoe hoog dat percentage is hangt af van de veiling.
Aan de ene kant heb ik echt zin om te kringlopen en aan de andere kant vind ik 't al te veel moeite om normale kleren aan te doen hahahaha. Vraag mij ook echt af of het heel druk is (want iedereen wil de zon misschien wel ontvluchten) of dat 't heel rustig is (want iedereen wil juist van het weer ““genieten””)