Het Kringloop topic

en, ben je uiteindelijk gegaan?

1 like

Hahaha ja. Was erg warm, maar totaal niet druk.

Heb alleen een kookboek gekocht.

2 likes

Ben vandaag even gegaan, was heel rustig, heerlijk!
Heb een broodbakmachine + receptenboek voor 17,50 gescoord, nog nooit gebruikt, super blij mee! Verder drie leuke kopjes voor 1,50 in totaal en een paar plastic lepeltjes voor 50 cent in totaal die ik heel fijn vind.
Oh en vorige week een kommetje van Little Diva dat ik vroeger had, maar een keer kapot heb laten vallen. Voelt alsof ik ‘m weer terug heb haha :blush:

14 likes

@Tamara Ik wilde ook kringlopen deze week maar de kringloop vlakbij Alexandrium is echt een kas op de eerste etage :cold_sweat:

Dingen gekocht voor mijn groep 6!

29 likes

Wow even momentje nostalgie, die domino steentjes had mijn oma vroeger ook. Precies die!

2 likes

Mijn tante ook. :blush: door die nostalgie heb ik het ook gekocht. Hoop dat de kinderen het ook leuk vinden!

Ah dat lampje :heart_eyes: als je ‘m ooit kwijt wilt… :grin:

1 like

wij hadden die domino ook op school in de middenbouw

1 like

Deze fantastische van oorsprong kaptafel gekocht (zit ook een spiegel bij) voor 10 euro!!

75 likes

Het is een ikea lamp.dus wellicht nog wel elders te vinden op marktplaats /kringloop

Heel tof!:heart_eyes:

1 like

Thanks! :blush:

1 like

Oh wauw dit is echt een gouden vondst! Zeker voor die prijs!

1 like

Ik wil heeeel graag een soort velvet jaren 70 bank die bestaat uit losse elementen. Heb zoiets ooit bij een meisje op insta gezien en zij had ‘m uit de kringloop. Zie ze ook weleens op marktplaats, maar echt best zelden en voor meer dan 1200 euro vaak. Hebben jullie tips voor kringlopen met grotere meubels? Overal waar ik kom staan vooral 2 zitsbanken en fauteuils enzo.

Bedoel dit een beetje qua stijl, dus mocht je zoiets ergens zien staan, denk aan me!! Haha

afbeelding

6 likes

Ik weet er eentje te koop, maar kleiner. Hoe groot zoek je?

1 like

Oh wow! Uh ja geen idee eigenlijk? Heb geen minimale afmeting ofzo wat dat betreft. Hoe groot is hij? Vond deze van de afbeelding ook wel een beetje aan de grote kant, zou zelf bijv de hoek links voor niet neer zetten, maar alleen de 3 rechte elementen als een gewone bank.

Ik zag er laatst een in de Facebook groep Vintage Marketplace, ken je die? Als je zoekt op “vintage bank” kom je hem wel tegen. Nog wat excentrieker dan die jij post, maar ik vind hem zoo tof. Het is dat ik er geen plek voor heb!

Als je daar geen lid bent, PM me even, dan kan ik je altijd de advertentie/foto’s doorsturen zodat je kunt zien of het iets voor je is. Soms duurt het even voordat je in zo’n groep wordt toegelaten, namelijk. Zou zonde zijn als jij hem wil en hij wordt in de tussentijd verkocht!

3 euris

42 likes