Het Kringloop topic

Ik had het net gevonden! Dankje! Maar ik zag ook dat je de retour verzendkosten zelf betaalt en dat je de transactiekosten ook niet terug krijgt. Dus ik denk dat ik het maar houd en laat fixen bij de kleermaker (de scheur is bij een naad)

1 like

Mooie plant ook! Welke is dit?

Welke Piekfijn kringloop in Rotterdam is het leukst/heeft het beste aanbod?

1 like

Pleinweg

1 like

Als ik dit topic bekijk, krijg ik zo’n zin om weer een dagje kringlopen af te gaan. Ben zo blij met mijn laatste aanwinst nog steeds:

De tegeltjes zijn nog helemaal perfect ook!

16 likes

Ohhh prachtig!!

Net even wat troep weggebracht en dit mee naar huis genomen! Vooral blij met de rieten mand die we nu gebruiken voor speelgoed van onze dochter en Lady Midnight, die nog op mijn ‘want to read’ lijstje staat :slight_smile: Alles bij elkaar voor 10,-!

12 likes

Omg! Ik ben die gisteren nog tegengekomen op 2dehands en dacht dat t een grapje was dat het gratis was. Wat een pareltje!

2 likes

Hele kastje was eerst de kleur van de deur op de eerste foto en lelijke knop, maar ben er na een opknapbeurt super blij mee!

42 likes

Zo’n leuk topic! Zal eens foto’s maken van mijn kringlooptoppers.

Ben dol op tweedehands shoppen! Ik ga in juni een week naar NL met m’n man en we willen een halve dag/dag winkelen, en ik wil sowieso naar een kringloop. Ik heb een auto dus kan in principe heel het land door. Wat is de beste kringloop vinden jullie? We zijn als eerste op zoek naar (kleine/medium) meubels en huis-spulletjes en kleding als tweede.

Ik weet niet of je in het zuiden van Nederland woont, maar hier in Belgisch Limburg liggen een aantal hele toffe kringloopzaken die helemaal niet duur zijn. En ook eentje in Nederlands Limburg (Geleen) die leuk is.


Ik ga ook eens mijn kringloopvondsten op de foto zetten. Zijn er echt een heleboel!

Nope, in het VK! Maar kom dus met de veerboot even een weekje langs :smiley:

Oh keileuk! Mocht je toch interesse hebben in de locaties in BE, stuur maar even een pm. Anders verraad ik mijn woonplaats :stuck_out_tongue:.

Ik stuur je een pb hierover!

1 like

Ik ben gek op de kringloop! Ik hoorde dat er ook hele toffe kringloopwinkels in Duitsland zijn, iemand daar bekend mee?

Iemand ervaring met een toffe kringloop in West Friesland of (kop van) Noord Holland?

In Obdam zit het rommelparadijs, echt een grote schuur met rommel, maar ook pareltjes!
Heb er al veel mooie meubels gekocht voor een mooie prijs !

2 likes

Heb eindelijk een keer een foto. Hele outfit voor €5, want rok was gratis omdat er een klein gaatje in zat haha. Chill!

35 likes


De buit:
Pim pam pet
Een kandelaar
Zes (taart)bordjes
Een mooi boek met luchtfoto’s
Detail:

Kostprijs: €3,50

10 likes