Het Kringloop topic

Hebben jullie parel tips voor de provincie Groningen en Friesland??

Misschien een lijstje maken voor alle provincies met tips?

2 likes


Dit idee voor 2,50 :heart_eyes:

8 likes

Tipje is wel de kringloop app! Verder zit in Leeuwarden een hele mooie ruime Estafette

1 like

Mijn buit van vandaag: een plantenzuil en een krantenhouder!

12 likes

Is er ook een topic voor algemene vintage en tweedehands pareltjes? Heb dit weekend vintage en tweedehands (kringloop/MP) meubels & interieurdingetjes gescoord, maar ook vintage designer tassen. Weet niet of dit topic de lading dekt voor foto’s van alles

1 like

34 likes

Wellicht is het 'n beter idee om dit topic het tweedehands topic te noemen?

1 like

Het proces van tweedehands is ‘een kringloop’ dus de titel verwijst nu niet per se alleen naar ‘kringloopwinkels’

2 likes


1 euro in totaal, zocht toevallig al een tijdje zoiets. Vond ze geweldig. toen ik thuis kwam zag ik dat ze van Zara home zijn.

58 likes

Dit topic heeft me geinspireerd, ga morgen denk ik eens langs de lokale kringloop! Schijnt een grote zaak te zijn dus ben benieuwd. Zoek nog leuke decoratie voor ons toilet en wellicht voor de babykamer. Leuke plantenpotjes zijn ook een weakness. Stay tuned…

1 like


Boekenkast voor 20 euro gekocht bij de kringloop hier, bovenste 3 potjes komen daar ook vandaan, net als 3 van de boeken die er staan.
Heb 3 andere boeken op koningsdag op straat gevonden en 2 dvd’s (bee movie!!!) en 3 dvd’s heb ik gekocht voor 50 cent ofzo (Gewoon Jannes de serie!!!)

Hij staat pas net dus er komt nog meer in

24 likes

Thanks hij is van mijn bureau naar de kast gepromoveerd. Kan helaas geen tinderdates meer wijsmaken dat het m’n overleden hond is (stond in tindertopic), want ik heb nu een vriend. Via tinder ook wel, maar hij geloofde niet dat het m’n overleden hond was dus hij is goedgekeurd (al geloofde hij wel dat ik flat earther was voor een paar minuten, maar dat neem ik 'm niet kwalijk want dat was ongeveer nadat we 15 minuten op onze eerste date waren).

11 likes

Mooie kast! Ik zoek ook zoiets alleen de kasten die ik tot nu toe heb gevonden zijn helaas niet zo hoog als ik ongeveer zou willen.

1 like

Ben jij die van de Samson foto Tinder dates?

Vet blij met de score van vandaag :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:
Gestreept shirt, jeans van G-star die zitten als gegoten, cute peper en zoutstelletje en een kandelaar.

22 likes

Ik heb vandaag voor nog geen vijf euro een houten kapstok en twee plantenpotten gekocht!



12 likes

Morgen hier maar eens naar de kringloopwinkel, hopelijk ook plantenpotten scoren :heart_eyes:

1 like


Score :star_struck: marmeren lampenvoet voor 3 euro. Iemand enig idee wat voor kap er leuk op staat?

34 likes

Wauw! Mooi zeg! Ik denk misschien een fluwelen lampenkap. Bij de H&M hebben ze een mooie in een oudroze kleur.

4 likes