Het Kringloop topic

34 likes

Het proces van tweedehands is ‘een kringloop’ dus de titel verwijst nu niet per se alleen naar ‘kringloopwinkels’

2 likes

1 euro in totaal, zocht toevallig al een tijdje zoiets. Vond ze geweldig. toen ik thuis kwam zag ik dat ze van Zara home zijn.

58 likes

Dit topic heeft me geinspireerd, ga morgen denk ik eens langs de lokale kringloop! Schijnt een grote zaak te zijn dus ben benieuwd. Zoek nog leuke decoratie voor ons toilet en wellicht voor de babykamer. Leuke plantenpotjes zijn ook een weakness. Stay tuned…

1 like

Boekenkast voor 20 euro gekocht bij de kringloop hier, bovenste 3 potjes komen daar ook vandaan, net als 3 van de boeken die er staan.
Heb 3 andere boeken op koningsdag op straat gevonden en 2 dvd’s (bee movie!!!) en 3 dvd’s heb ik gekocht voor 50 cent ofzo (Gewoon Jannes de serie!!!)

Hij staat pas net dus er komt nog meer in

24 likes

Thanks hij is van mijn bureau naar de kast gepromoveerd. Kan helaas geen tinderdates meer wijsmaken dat het m’n overleden hond is (stond in tindertopic), want ik heb nu een vriend. Via tinder ook wel, maar hij geloofde niet dat het m’n overleden hond was dus hij is goedgekeurd (al geloofde hij wel dat ik flat earther was voor een paar minuten, maar dat neem ik 'm niet kwalijk want dat was ongeveer nadat we 15 minuten op onze eerste date waren).

11 likes

Mooie kast! Ik zoek ook zoiets alleen de kasten die ik tot nu toe heb gevonden zijn helaas niet zo hoog als ik ongeveer zou willen.

1 like

Ben jij die van de Samson foto Tinder dates?

Vet blij met de score van vandaag :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:
Gestreept shirt, jeans van G-star die zitten als gegoten, cute peper en zoutstelletje en een kandelaar.

22 likes

Ik heb vandaag voor nog geen vijf euro een houten kapstok en twee plantenpotten gekocht!

12 likes

Morgen hier maar eens naar de kringloopwinkel, hopelijk ook plantenpotten scoren :heart_eyes:

1 like

Score :star_struck: marmeren lampenvoet voor 3 euro. Iemand enig idee wat voor kap er leuk op staat?

34 likes

Koopje! Nice

1 like

Links had ik bij een kringloop gekocht een jaar geleden. Gister kwam ik op de rommelmarkt rechts tegen voor 20 cent :star_struck:

Kocht daar ook nog deze ovenschaal voor 1 euro.

13 likes

2.50 :heart_eyes:

Ik lees meestal vanaf mijn ereader (minder papierverspilling) maar soms vind ik het toch erg prettig een boek ‘vast’ te houden, op het strand oid. Na het lezen laat ik ze achter in een vakantiehuisje/zwerfbibliotheek!

9 likes

Prachtig! :heart_eyes:

1 like

24 likes

Zo gekocht. Twijfel een beetje of het echt mijn ding is want ik ben niet zo van de blazers en was ook wel van plan om mn armen door de mouwen te steken :crazy_face:. Krijg hem morgen binnen.

1 like

Ik mocht van mezelf alleen maar bij de boeken kijken. Deze wilde ik al een tijdje lezen. Lekker voor de zomer :slight_smile:

6 likes

Dit zijn mijn favoriete aankopen van de afgelopen paar maanden:

Hier ben ik echt het meest blij mee. Dit zijn schoenen waar je de hak van kan verwisselen. Ik zat al heel lang te azen op een paar, maar ze zijn erg duur. Deze twee paren (ze waren nieuw!~) met de hakken erbij kostte me maar 50 euro (in plaats van rond de 400)! Via marktplaats :slight_smile:

Dit jurkje (kringloop), was wel kapot maar was makkelijk te maken. De print is ook heel cool:

print

En dan nog wat andere dingen, doe het wel ff in de spoiler want anders zijn het zo veel foto’s:

foto's

Alles kringloop behalve de zwarte en lichtgrijze broek (UW)

P6

En deze zijn onderweg (UW)
download

Merk wel dat m’n stijl echt all over the place is nu ik alleen maar tweedehands koop :"P

31 likes