Het Kringloop topic

Dit weekend in België deze jurk bij een kringloop gekocht voor €12,20. Vrij ‘prijzig’ voor een kringloopjurk (als in, normaal koop ik ze voor een euro of 6) maar ik vond hem leuk dus dacht: ik neem hem mee. Blijkt nu bij Googlen dat het een relatief duur merk is (jurken op de website zijn tussen de €130-€180, merk is Four Roses). Dat had ik er dus zelf niet aan af gezien haha.

En vandaag nog deze blouse en jurk voor samen €9,80:

33 likes

22 recente Time & The New Yorker magazines gekocht voor 5 eu in totaal😎

7 likes

Dankjewel! Hij staat nog veel mooier dan hoe ie zo op de grond ligt :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Oh heel mooi!

2 likes

Ah jammer! Maar kan ook een stijl zijn haha :stuck_out_tongue_winking_eye:
Als ik ooit groter woon (met veel muren het liefst haha) wil ik allemaal ‘thema muren’ in huis.Heb ook nog heel veel boeken met mooie zwart/wit fotografie van allemaal landen/steden die ik ook nog een plekje wil geven.Maar met 30 vierkante meter heb je niet heel veel aan muur.
Misschien nog een tip (mocht je in de buurt wonen of als je er ooit bent): de boekenmarkt op het Spui is ook heel leuk om tussen te kijken.Wel wat prijziger dan de kringloop maar al heel vaak wat leuks kunnen vinden.

2 euro per vaas. Was in zon leuke kringloop wat vroeger een school was. Dus er waren veel kamertjes met leuke dingen. Volgens mij krijgen ze veel spullen van een bejaardetehuis in de buurt dus ze hadden ook best veel antiek voor een goede prijs.

39 likes

Jaaaaa die eerste vaas is echt enorm tof!

1 like

Die bovenste lijkt een beetje op die Justin Bieber parfumfles. Of iig een parfumfles.

2 likes

Daar deed het mij ook aan denken! Maar dan die van Maria carey, met dat vlindertje er boven op.

Vind ze allebei ook echt tof.

2 likes

Oh die eerste is mooooi. Net zo’n designer vaas.

2 likes

Heb afgelopen zaterdag 3 dozen spullen naar de kringloop gebracht, en toen dacht ik: nouja ben er nu toch :woman_shrugging:t3: Zoals een ekte minimalist beaamt.

Dit dienblad waar eerst geen prijs op stond, normaal mogen ze het dan niet verkopen en moet het eerst weer terug naar het magazijn om het later alsnog te prijzen. Maar ik heb mijn liefste glimlach opgezet en toen mocht ie mee voor 99 cent :v:t2:

En een kaarsendover voor 50 cent! Super chill want die wou ik nog.

Helemaal blij mee, dienblad moet nog wel schoon maar ben een luie donder dus ja.

36 likes

Wat leuk gedaan zo, die kaarsen op het dienblad!

2 likes

Oh daar lijkt het ook op!

Deze geweldige rotan theekar!
Vandaag komt er glas in. Speciaal laten snijden en is helaas nog duurder dan het karretje.
Maar who cares! Hij komt dan uit op €55 totaal

107 likes

Wat een schattig karretje :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

:heart_eyes:

1 like

Heel leuk!

Wat een pareltje💘 Het glas zit er nu ook in. Helaas niet zoals het originele, maar zo is hij toch ook mooi🤪

117 likes

Echt leuk, met die beer erop.
Mooi schilderij ook!

3 likes

wooow heeeel tof. Ben echt jaloers op jullie vondsten! Mijn kringloop is echt zo niet leuk :sweat_smile: