Het Kringloop topic

De laatste tijd niet zo heel veel succes in de kringloop,ook in Berlijn niets gekocht.Misschien maar goed ook want zo groot is mijn studio niet.Maar wel vorige week dit boek gevonden,denk dat alles weer in lijsten zal belanden in huis.En maar €2,50 :+1:t2:
Als bonus in spoiler mijn favorieten (sorry voor armoedige kwaliteit maar het is al donker).

hallo ik wil gewoon plaatjes kijken

Natalie Wood

Sophia Loren

Sara Foster

Audrey Hepburn

Frank Sinatra

David Bowie

Marlene Dietrich

En last but not least: Sting op links,de leadzanger van één van mijn meest favoriete bands aller tijden: The Police.En op rechts één van mijn andere favoriete bands: The Rolling Stones.Voor het volledige plaatje ff op de foto klikken.

26 likes

Wauw hele mooie vondst!

1 like

Wat leuk! Ik heb precies zo’n boek, maar dan een andere uitgave blijkbaar. Ooit bij zo’n budget boekenwinkel gekocht. Wat een goed idee om foto’s uit te knippen en in lijstjes te doen, bedankt voor de tip!

Edit: deze

2 likes

Vandaag ben ik voor het eerst naar Noppes geweest en heb veel dvd’s gekocht:
The Shawshank redemption
Schindlers list
The Lion King
De Reddertjes
Minoes
The last airbender
En Arrietty, the borrower, kent iemand die?

1 like

Britney Spears, om mee te blèren in de auto
En deze schattige schaaltjes en ieniemienie vaasje :heart_eyes:

12 likes

Oh wauw die schaaltjes! :heart: Mijn oma had er zo eentje. Jaren niet aan gedacht!
Staat er toevallig een merkje op de onderkant?

1 like

Blue Rose van Fine China, weet niet of het een echt merk is

Edit: als je googlt zie een hele collectie staan, echt gaaf!

1 like

Dank je! Inmiddels heb ik contact gehad met mijn moeder en ze heeft hem al jaren geleden voor mij bewaard, zelf heeft ze er niks mee dus krijg ik hem. Yay!

20 likes

Ow wat bijzonder dat ze het voor je heeft bewaard! Zulke spulletjes hebben voor mij ook altijd veel waarde. En grappig dat je het meteen herkende :blush:

1 like

Arriety is zo mooi! Goeie vondst!

2 likes

Oh ja arriety vond ik echt een leuke film! Hele gave vondst. En leuk dat je Minoes hebt gekocht. :smile:

1 like

Ik ben heel benieuwd, hij zit ook nog helemaal ingesealed!
Nederlandse films vind ik zo leuk, echt jeugdsentiment

1 like

Leuk!! Ben nu heel benieuwd wat voor mooie foto’s daarin staan.Is een beetje begonnen door mijn ergernis aan D.esenio posters haha (sorry not sorry voor de mensen die ervan houden).Dit is veel leuker en kun je ook veel persoonlijker maken + de kwaliteit is veel mooier.Ook leuk om te doen met tijdschriften trouwens! Gratis pro-tip: ik doe ook altijd een memo aan de achterkant in de lijst met de naam van de fotograaf en eventueel jaartal + plaats.Klinkt heul interessant als mensen bij mij thuis komen en zeggen: “mooi!” en ik kan ze dan vertellen wie de originele foto gemaakt heeft etc. :nerd_face:
Even in spoiler mijn favoriet die ik in huis heb:

Donna Mitchell door Richard Avedon in 1965 voor Haper’s Bazaar.Sowieso één van mijn favoriete fotografen aller tijden.Alleen stond deze foto op 2 pagina’s dus moest ik er een tweeluik van maken.Maar ik vind het resultaat echt zo leuk!
Edit: mij muur lijkt trouwens wel geel door de lampen in huis haha.Is gewoon wit :woman_shrugging:t3:

50 likes

Ik vind het echt wat hebben, zo in die twee kaders!

4 likes

Ja helaas in deze echt geen mooie foto’s. Verschillende fotografie “sectoren”. Vliegveld paparazzi foto’s van Britney Spears a 2009 is niet echt een look voor je woonkamer, haha. Of royals tijdens events ofzo, maar dan allemaal net niet. Hoop dat ik die van jou ook nog eens tegenkom, dan!

1 like

Heel tof beide!!

1 like

Vandaag sinds lange tijd weer bij de kringloop geweest en deze kist voor €35 gekocht! Zo staat ie er thuis bij met twee dinokussentjes:

55 likes

Wat zijn aanraders in Utrecht/Maarssen/Breukelen? Ik ben morgen in de buurt, en vooral op zoek naar speelgoed en kinderkleding.

Wat een koopje voor 35 euro, staat mooi zo bij dat raam! Wat wil jer erin opbergen?

Dankjewel! Hij staat nu in de gang en heb er schoenen in opgeborgen. Ik wil hem uiteindelijk graag in de slaapkamer zetten maar daar is nu helaas nog geen plek voor.

1 like