Jaaa ik ben ook benieuwd!
Mooie vondsten!
Die print met twee rijen in verschillende kleurtjes, waar heb je die vandaan? Zo mooi!
Natuurlijk! Ik heb het via Hype popup gekocht. Die hebben echt veel moois. Als je via deze zoekterm het niet kan vinden, stuur me even een berichtje dan kan ik misschien een directe link vinden
Ja ben ik twee keer geweest, maar ik vond de prijzen echt hoog en het aanbod minimaal. Het is voor mij ook wat meer uit de richting dus ik kom er niet meer
Verf mengen met baksoda en dan kan je vazen verven en ziet het eruit alsof het van baksteen is ofzo…
Dit was na één laag.
Oeeeeh ik ga morgen eindelijk naar mijn kringloop toe. Ik hoop dat er nog genoeg leuke dingen liggen en niet alles is weggekaapt.
Wauw wat een toffe winkel, daar ga ik een afspraak maken! Dankjewel voor de tip!
Omg geweldig haha waar is dit?
Ik woon er niet in de buurt, maar betaling en verzending ging ook echt vlot. Super fijn!
Weten jullie misschien of zulke model schepen worden verkocht in de kringloop? Ik kan geen goede foto vinden, ook omdat ik niet precies weet waarnaar ik op zoek ben want het is een cadeau… Maar je ziet zulke schepen soms in het raam van hotels en restaurants en zo. Als jullie ze wel eens zijn tegengekomen dan loont het misschien een afspraak in te boeken. Anders wacht ik totdat winkels weer helemaal open mogen gaan!
Weinig leuks en mensen hielden zich niet aan de regels.
Leuke bloemetjesbroeken maar niet mijn maat.
Ik was verliefd op deze stoelen maar ja geen huis.
Ik kwam alleen met een Mexx spijkerjackie thuis.
Sowieso hadden ze veel goede spijkerjasjes ook van Cars etc.
Oh joh die bovenste is best leuk? Ik moet zeggen dat ik het lastig vind omdat ik ze zelf niet zo mooi vind hahahaha en weet ook niet waar ik op moet letten. Mijn budget is max €250 maar ik durf ook weer niet zoveel uit te geven aan iets waar ik geen verstand van heb.
Thanks voor de info! Goed om te weten dat ze ze wel hebben, denk dat ik dan toch even ga kijken of ik een afspraak kan boeken. Misschien kan ik er ook al wel naar vragen aan de telefoon
Ik herken het niet 100%, is dit die op de J. Post? Ik heb daar morgen een afspraak, maar ik weet nog niet helemaal of ik me er wel chill bij voel aangezien er 50 mensen tegelijk in mogen. En als ze zich dan ook nog niet aan de regels houden…
Bij de kleding en boeken was het wel safe. Het zijn vooral asocialen die bij de grote meubels dachten ‘aaaaaah dan kan ik mijn penis uit de broek doen’.
https://kringloopzeist.nl/ deze (weet nooit welke straat het is).
Eh… letterlijk? Of bedoel je dat ze hun mondkapje omlaag deden? Dank je voor de info iig!
Dat laatste. Geen echte pielemuispraktijken
Die scheepsmodellen zie ik vooral bij antiquairs wel eens voorbij komen. Misschien online op Catawiki?