Ik ben weer flink wat glaswerk rijker. Ik ga zondag brunchen met een vriendin en wilde mimosa’s maken en wilde daar glaasjes voor
Vanmiddag met vriend lekker gestruind, we waren ruim een uur aan het kijken.
Aardig wat dingen gevonden:
Lijstje, nagelknipset en houten potje heeft vriend gevonden.
Niet op de foto
Escher boekje met hierin puzzels voor mijn moeder
Boek over de architectuur van Otto Wagner voor mijn broertje
Totale kosten €24,50
Ik zou echt niet tegen deze woordafbreking kunnen, dat zou me steeds frustreren als ik het zag.
Waarom is het niet zo gemaakt dat zwemmen op een regel staat
Hahaha ja je hebt gelijk! Mijn vriend gaat altijd mee als ik ga kringlopen en koopt altijd dit soort bordjes voor de schuur. Hij vindt de oneliners altijd hilarisch .
Ben niet snel vies van dingen maar een tweedehands nagelsetje in een stoffen doosje… zou die dingen wel een nachtje in de alcohol leggen eigenlijk!
Uiteraard! Lijkt me ook logisch. Ik maak alles wat ik tweedehands koop goed schoon/waar nodig ontsmetten.
Ow haha dan ben je schoner dan ik. Ik trek Vinted kleding ook gerust gelijk aan
Oh nee tweedehands kleren gaan meteen in de was!
Ik vind dit soort dingen zoals een nagelknipset die je in de alcohol kan schoonmaken frisser dan bijvoorbeeld een tweedehands matras of bank. Dat kun je namelijk niet goed schoonmaken.
Tweedehands matras zou ik echt niet trekken.
Nou het zou je verbazen hoeveel mensen daar dan geen probleem mee hebben…
Ik vind zelfs een tweedehands bank al niks. Maar dat is ook omdat ik van mijzelf weet wat voor dingen ik erop doe .
Haha ja en daar gaat toch je DNA inzitten
Hahaha ja onze bank heeft dingen meegemaakt die het daglicht niet kunnen verdragen.
Ik hoor mensen dit zo vaak zeggen maar stel dat je (tijdelijk) in een gemeubileerde kamer woont? Of als je in een hotel slaapt? Dan sta je daar ook niet bij stil toch
Of een vakantiehuisje inderdaad. Daar vervangen ze de bank ook nooit.
Ik ga dus nu pas (23:38) eten wegens een poetsproject @pastelzwart. Heb Jinek ingehaald intussen.
Boven/links moet dus nog.
Mooiste kringloopvondst vandaag is mss deze lavalamp:
Ahh niet doen! Nouja zelf weten natuurlijk, maar zo zonde! Echt een mooie authentieke kast. Denk aan een apothekerskast. Echt een super koopje voor €75 (op marktplaats voor €200).
Ik ben wel benieuwd in welke stad je bent geweest als ik vragen mag. Leuke dingen!
Ja ik kon geen filmpje ervan uploaden op eoa manier (hallo wtf ik ben admin, sudo make me a sandwich! maar geen zin om dat nu uit te zoeken maar neem van me aan dat het heel psychedelisch is)
rataplan Monster
Heeft er iemand nog een tip voor een goede kringloop in omgeving Leiden (omliggende dorpen ook prima)?
Voor mooie glazen, vazen/potten en kinderspeelgoed.