Het Kringloop topic

deze is echt geweldig zeg

1 like

Hijs prachtig, alleen ik verkoop hem weer omdat ik niet cool genoeg hiervoor ben. Voel me zo als ik hem aanheb:

7 likes

hoe duur :crazy_face:

Heb hem zelf voor 36 inclusief gekocht, maar 15 excl. is beetje mn minimumprijs.

Mooi! Love charity shops

1 like

Mooi!

1 like

Vandaag deze blouse + bijpassende rok gescoord

40 likes

Weet iemand kringlopen in het centrum van Maastricht? Waar ze kleding maar ook bloempotten etc hebben?

Even mijn geweldige vondst van de snuffelschuur delen! :heart_eyes:

Het is een wijnkist salontafel waar je aan de zijkant wijn in kunt doen en in de kist is nog extra opbergruimte. Zo blij mee.

54 likes

Wauw wat gaaf! Echt een mooie vondst!

2 likes

Woowww vet leuk!

1 like

Ontzettend late to the party maar @safkina heeft hem zeker al van je overgenomen?

2 likes

Heeft iemand nog een echte giga dikke aanrader voor een toffe kringloop in Friesland of Groningen?

2 likes

jaaaa ik heb hem idd!

1 like

Ik ga er vanuit dat je er blij mee bent maar als je hem ooit weg doet, dan hoop ik dat je aan mij denkt. Heb je hem trouwens als eens op insta gepost? Of ben ik nou dingen door elkaar aan het halen?

1 like

ja ben er heel blij mee! zou kunnen dat ie ooit in m’n verhaal heeft gestaan maar weet ik eigenlijk niet meer haha

3 likes

Echt heel mooi!

1 like

Beetje laat antwoord maar: Hart in Friesland in Drachten. Echt een hele grote winkel met heel veel spullen en goede prijzen. Het is wel steeds drukker als ik er kom, zeker in het weekend. Maarja, kringlopen wordt ook steeds hipper natuurlijk.

3 likes

On my way!

Vandaag gekocht voor 7,50!
Deze gaat mooi in mijn hal. :smiling_face_with_three_hearts:

26 likes